Bilen herkes yorum yapsın lutfen!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tuna67
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
eski jantlarını tak sadece önlere ve dene... o zaman anlaşılır...
 
Jantın çapını büyüttüğün için eksenine göre kütle atalet momenti arttı, bu da motorun tekerleği aynı devirde döndürebilmesi için daha çok enerji yani daha çok yakıt ihtiyacına neden oldu.



çok doru bi yorum olmuş kendi adıma teşekkür edrim
 
Yakit

Arkadaşım jant çapını büyütmüşsünüz. Doğal olarak bu çap için araç daha fazla enerji tüketiyor. Sonuçta da bu size fazla harcanan benzin olarak dönüyor. Aracın orjinalliğinin çok fazla değiştirilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Yada beğeninize uyan spor modelleri tercih ederseniz bu sorunu yaşamazsınız.
Serhat Anbarcı
 
saolun yorumlar için.Herkes dediğinde cok haklı aldıgım jant buyuk buda yakıtı arttırıyo.Ama motorda olusabilecek bi sorun yakıtı arttırırmı hangi sorun arttırır en basitinden?Ben motordanda şüpheleniyorum cunku
 
en basitinden oksijen sensörü, hava akış metre... bunlar yakıtı artırabilecek faktörler. ama onlar arızalı olursa arıza lambası yanar... bujilerin ve hava filtresi fazla yakıta faktörler.. motorunda bi sorun yoktur... bakım sadece bakım....
 
1.4 8 v astra zaten çok yakan bir araç kasayı kaldırmakta güçlük çekiyor ve fazla yakıyor.bence orjinal boyutta çelik jant ve lastik kullan
 
1.4 8 v astra zaten çok yakan bir araç kasayı kaldırmakta güçlük çekiyor ve fazla yakıyor.bence orjinal boyutta çelik jant ve lastik kullan

sizce lpg ye mi geçiyim yoksa orj jant lastik devammı?
 
sizce lpg ye mi geçiyim yoksa orj jant lastik devammı?

orjinal jant lastik. zaten yakıt artışından cebin yanmış. lpgye bedava geçmeyeceksin ki ?

ayrıca zaten 1.4 ve 8 valf olan motorun orjinal 13 olan jantlarını 15 yapman baştan hata. 16 valf bile değil çünkü beslemesi ve çıkışları.
 
Geri
Üst