Bıktım senden 2.0 vectra c

delikanlim9294

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
131
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Evet sevgili arkadaşlar yine ben ve yine bitmeyen 2.0 turbo vectra c arızası.geçenlerde arabada yağ kaçağı var diye motor üst ve alt takım contalarını değiştirdim.üst kapak taşlandı.taşlamacı subap takımıda değişecek dedi zor bela bulup getirttim.buraya kadar normal tamam.aracı teslim aldım ama araba rölantide hem tekliyor,hem su eksiltiyor hem bildiğin yağ yakıyor.hemde öyle bir yağ yakıyorki dumandan arabayı göremiyorum.şimdi benim anlamadığım nokta subaplar değişmeden önce böyle bişey yoktu.sadece su eksiltiyordu ve üstten yağ sızdırıyordu.fikri olan birisi var mı arkadaşlar.motoru kucaklar mıyım yine
 
Subap lastiklerini değiştirmeden takar ise kol gibi duman atar tabi.
 
Evet değişmesi gerek araç LPG ile çalışıyor ise daha önce hararet yaptı ise o lastiklerin canına okuyor. Ve değişimde lastiklerin mutlaka değişmesi gerek. Araç rolanti de biraz çalışıp gaza yüklendiğinde arkayı göremeyecek kadar duman atıyor ise lastik derim.
 
Eve abi söylediğin çok mantıklı yarın gidip sorucam lastikleri.Peki bu tekleme ve su eksiltmenin sebebi nedir abi
 
Su eksiltme her şeyden yapar ya. Tekleme de kapak yapılmadan önce eğer aracında bu söylediğin kadar yağ yakma yok ise sanırım yağdan dolayı bujileri yağlıyor olabilir.
 
Yağ yakma hiç yoktu.teklemede yoktu.su niye eksiltirki.contada sıfır takıldı

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:43 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:40 ----------

Peki subap lastikleri değişse düzelir mi yoksa piston segman falanda gitmiş midir abi
 
Aslında kapak açılınca ölçüm yapılması gerek neticede bu kapak açılmış araç piston sekman isteyip istemediğini tespit etmek için. Su eksilme olayını şu kırmızı mürekkep olayını deneye bilirsin. Kaçak filan varsa diye.
 
Tekleme neden olur abi
 
Dedim ya buji yağlama yapıyor ise tekler. Bujileri söküp bakmak gerek yağlama var mı diye.
 
Geri
Üst