Bertone 2.0 Turbo ecotech hakkında

Blade De'Nogua

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
478
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Neden megane coupe dedim?Bugün bir yerde ışıklarda dururken altımdaki arbaa büyük diye salağın teki 5.20 bmw dizel i biraz küçümsedi arkamda güzelce bi mazot kokusu kokladı ondan dedim :) Bu olay sonrası bı sınıf araçları araştırır oldum :)

Bende 1.6 16 valf 110 hp Megane Coupe var , 5.20 dizel ile caddebostan ışıklarda kalktım 110 km'ye kadar kafa kafaya gittik sonrasında uzadı tabi.

Arada ciddi bir kg farkı var , coupe'lerin ara hızlanmaları çok iyidir hafife almayın;)
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Bende 1.6 16 valf 110 hp Megane Coupe var , 5.20 dizel ile caddebostan ışıklarda kalktım 110 km'ye kadar kafa kafaya gittik sonrasında uzadı tabi.

Arada ciddi bir kg farkı var , coupe'lerin ara hızlanmaları çok iyidir hafife almayın;)

Onu bilemem ama benm peşimden gelenin arka tamponu yere vuracaktı vites değiştirirken neredeyse.5.20 lerde kalkışta eğer birilerini arkanda bırakmak istersen yarı otomatik modda direksiyon arkasından vites değiştirmekg erekli.Fakat D konumunda biraz hantal kalıyor alt devirleri D konumunda zayıf kalır.Ama 2000 devirin üzerinde iken çoğu gti ile başa çıkar.
 

Blade De'Nogua

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
478
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Onu bilemem ama benm peşimden gelenin arka tamponu yere vuracaktı vites değiştirirken neredeyse.5.20 lerde kalkışta eğer birilerini arkanda bırakmak istersen yarı otomatik modda direksiyon arkasından vites değiştirmekg erekli.Fakat D konumunda biraz hantal kalıyor alt devirleri D konumunda zayıf kalır.Ama 2000 devirin üzerinde iken çoğu gti ile başa çıkar.

Megane Coupe'lerin 1.6 90 hp'lik modelleri denk gelmiştir belki.
0-120 kadar 1 boy öndeydim 5.20'dizelin , 120'den sonra da 2.5 v6 konuşur:)
 

hakan_yucel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ara 2007
Mesajlar
1,950
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
eskiden beri aklımda olan bi araç yakıtı sorun değilse alınabilecek bi araç gerçi 10 yaşına geldiler artık ama coupe turboya değer yürüyüşü,kasası,iç dizaynı,jantlarıyla bile kendine has bi tarzı var,içimde uhde kaldı almadığım için:(
 

TanerErbay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
851
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
merhaba

bir seneyi askin bertone Turbo kullaniyorum.

bastan belirtemek istedigim bir nokta var.
Arac Istanbul icinde fazla sikistirmadan kullanildigi zaman 10 litrenin altinda yakabiliyorsun. Uzun yolda 7 litre civarinda

(Istanbul-Ankara-istanbul ortalam sürat 170 ve yakit 8 litre (rodaj yaptik). düzlüklerde 250 gördük)

aracin donanimi en üst segmentlerdeki araclarla ayni, hatta artilari var diyebilirim.

yukarda astra GSI ile karsilastirma yapilmis, hic geregi yok derim :)

aracin kasasi agir oldugu icin kalkislari cok cok basarili demek mümkün degil, ama 100-200 cok zewk verdigini söyliyebilirim.

aracin dis görünümüde normal bir astra G Classik gibi olsada cok spor bir arac oldugu icin su ana kadar hic olumsuz bir tepki almadim.

su anda cok ufak seylerle araci 250 bg ve 330 nm cikarttim ve gayet basarili.

yurt disi forumlarinda dendigi gibi, standart hali ile o kadar zewk vermeyen, ufak update ile cok zewkli bir makina haline gelmekte


ben aldim ve hicte pisman degilim :)

yazin camlar inik halinde kapiyi acmak, cercevesiz kapiyi acmak degisik bir zewk :D:D:D
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
merhaba

bir seneyi askin bertone Turbo kullaniyorum.

bastan belirtemek istedigim bir nokta var.
Arac Istanbul icinde fazla sikistirmadan kullanildigi zaman 10 litrenin altinda yakabiliyorsun. Uzun yolda 7 litre civarinda

(Istanbul-Ankara-istanbul ortalam sürat 170 ve yakit 8 litre (rodaj yaptik). düzlüklerde 250 gördük)

aracin donanimi en üst segmentlerdeki araclarla ayni, hatta artilari var diyebilirim.

yukarda astra GSI ile karsilastirma yapilmis, hic geregi yok derim :)

aracin kasasi agir oldugu icin kalkislari cok cok basarili demek mümkün degil, ama 100-200 cok zewk verdigini söyliyebilirim.

aracin dis görünümüde normal bir astra G Classik gibi olsada cok spor bir arac oldugu icin su ana kadar hic olumsuz bir tepki almadim.

su anda cok ufak seylerle araci 250 bg ve 330 nm cikarttim ve gayet basarili.

yurt disi forumlarinda dendigi gibi, standart hali ile o kadar zewk vermeyen, ufak update ile cok zewkli bir makina haline gelmekte


ben aldim ve hicte pisman degilim :)

yazin camlar inik halinde kapiyi acmak, cercevesiz kapiyi acmak degisik bir zewk :D:D:D


Daha güzel bir cevap olamazdı bu konu hakkında :) Açıkçası yaptığınız değişiklikleri merak ettim.Bu değişiklikler sonucunda halen daha yakıt tüketiminde bahsettiğiniz rakamlar söz konusu ise gerçekten alınacak bir araç gibi duruyor :)
 

TanerErbay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
851
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
en son Dyno verilerim

250 HP
330 tork

:)

bunlarida kisa emis borusu, ufak bir yazilim (daha fazla PSI icin), bir iki hortumun aluminiuma cevrildik o kadar
 
Son düzenleme:

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
O zaman bu araç gerçek anlamda 7.2 sn yi çeviriyorsa, iyileştirme sonucu elde edilen sonuçlardan sonra ara hızlanmaların mükemmel seviyeye gelip 0-100 ün 6.8 falan olması lazım.Yolda da bir çok gti yazan arabaya benzin koklatması lazım.Tabi araç sizin tecrübeyle sabit :)
 
Üst