Ben yandım siz dikkatli olun (www.alısverissaati.com)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cberi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cberi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
126
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
Aslında firmanın eski müşterisiyim.Biri halen kolumda taşıdığım,biri de çok sevdiğim yeğenime hediye ettiğim saati almıştım.Hiç sıkıntı yaşamadım.Zamanında teslim edildi.Bu sene eşime doğum gününde saat alayım diye düşündüm.Eşimin doğum günü 21 ocak,8 ocakta siparişi vereyim 11-12 ocakta elimde olur diye düşündüm.Eski alışkanlık tabii.10 ocakta siparişe müteakip siteye baktığımda temin sürencinde ibaresi vardı.Yılmadım.14 ocakta halen siparişim için tedarik aşamasındadır ibaresini görünce Müşteri hizmetleri aradım.4 dakika sırada bekledim.Operatore aktarma yapılırken hat düştü.Yılmadım bir daha aradım.Bende iyi bir intibaları, kredileri vardı,yılmadım.Bir bayan çıktı ben adımı söyledim o söylemedi kimdir derseniz bilmiyorum.Durumu anlattım,sistemi değiştirdik sıkıntılıyız biraz dedi.Saatiniz stokta yok maalesef dedi.Hediye aldığımı zamanın daraldığını söyledim.Alternatif bakın beni yeniden arayın dedi.Otomatik yanıt sisteminizde 2 kez daha hattan düştükten sonra görüştük bir alternatifte anlaştık.Stokta vardı hemen yollayacaktı, tarih 16 ocaktı.Aynı gün 49 YTL farkı havale ettim.Tekrar telefon ettim bu kez hemen görüştüm.Havaleyi çıkarttığımı da belirtip kargo için hassasiyetlerini rica ettim.17 ocakta 3 kez hat düştükten sonra Müşteri temsilcisi ile görüştüm.Yeniden durumu izah ettim.Siparişimin temin edildiğini kargoya çıkacağı belirtildi.Hediye olduğu için tekrar hassasiyet rica ettim.Cumartesi en geç Pazartesi elinizde dendi.Cumartesi kargoyu kontrol henüz gelmemişti.Tekrar müşteri hizmetlerini aradım.Aynı zorluklarla ulaştıktan sonra cep telefonunuzu alabilir miyiz biz durumu öğrenip arayalım sizi dediler.Arayan soran olmadı.21 Ocak Pazartesi 2 kez arama sonunda,ürünümün kargoya verilmiş olması içinde dua ederek,müşteri hizmetlerini aradım.Durumu anlattım.Cep telefonum yine istendi.Daha öncede vermiştim arayan olmadı ama dedim.Ben arayıp bilgi vereceğim dendi.Ve gerçekten de arandım.Bunun için teşekkür ederim.Ama maalesef kargo daha çıkartılmamıştı.Uzunca konuştuk.Maille kargo çıktığında bilgilendirileceğim,yarın elime geçmesi için çaba sarf edileceği söylendi.Şimdi siz benim yerimde olsanız ne yapar ne düşünürdünüz?Artık testi kırıldı.Bugün 21 Ocak eşimin doğum günü ve ben ne diyeceğimi bilemiyorum.Halen bekliyorum.:mad: :mad:
 
şikayetim var.com a da yazsaydınız.Öğrensin millet böyle ciddiyetsiz siteleri.
 
yazdım , yazdım merak etme ama daha yayınlamadılar
onlarda bekletiyor dur bakalım ne olacak...
selamlar
 
geçmiş olsun olan olmuş fakat böyle geliyor yolda geldi gibi ibarelere aldanmamanız gerekirdi ilk önce arayıp ürünün ellerinde olup olmadığını teyid etmeniz gerekiyor.
 
bir daha oradan alışveriş yapmam ama internetten yaptığım da artık öyle yapacağız.kimseye güven kalmamış.
selam
 
kibarlık işe yaramıyo nedense bağırıp çağırmak lazım
 
yaa maalesef....
 
Hepsiburada.com yılbaşında beni 24 gün bekletti, daha da bekletirdi de tüketici kanuna göre 30 günü geçince mahkemelik olabiliyorsunuz, sürenin bitimine yakın siparişimi yolladılar . Böyle sitelerden asla peşin paraya alışveriş yapmayacaksınız defalarca başıma geldi bu ülkede tüketiciler çok rahat dolandırılıyor hakkını aramak da bir okadar zor. Görmeden dokunmadan alışveriş yapmayacaksınız ya da sizi riske atmayacak miktarlarda alışveriş yapacaksınız, bu işin özeti bu.
 
internetten alışveriş yapmak için www.yeterkiiste.com web adresli siteyi oneririm. sitenin sahibi siket Türkiye İş Bankası nın iştiraki. Siparişiniz kargoya verilmeden kredi kartınızdan ücretiniz kesilmiyor sadece bloke ediliyor. Ben 3 defa alışveriş yaptım temin süresi 3-4 günü bulduğu oldu ama ben hizmetinden cok memnun kaldım. sizlere de tavsiye derim.
 
en temizi git bi saatciden begen abi internet olayına girip sıkıntıya gerek yok bnce
 
Geri
Üst