basım belada

sefauner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
arkadaslar yaklasık 1 ay once trıgel koptu subaplar yamuldu.yenıledık trıgerı,subapları, gırmısken ön amortısorlerı de ayarladık.daha sonra gaz ayarına gıttım ne olduysa bundan sonra oldu zaten ;gaz ayarında hava fıltresını sokup taktılar araba bagırmaya basladı duzeltemedıler ustaya gerı geldım trıgere tekrar ayar yaptı hava fıltresıyle çamurluk arasına lastık takoz koydu bırden gaza basmadakı bagırmayı kestı bu seferde yag kapagının o taraffdan tıktıtıktık subapmı trıgermı anlayamadıgım ses gelıyor amortısore gelınce ust kule de bosluk var bu sıkıntılar bırden kendının bellı etmıyor ayarlatıyorum test edıyoruz sıkıntı yok ıkı gun sonra 1oo km yol yapıyorum motor sesı degısıyor bagırıyor falan motor herzaman aynı çalışmıyor bazen seslı bazen ses yok bu sabah arkadasın astrasına baktık tık ses yok yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar
 

sefauner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
evet lpg ayarı atıker sıralı sıstem
orda hava fıltresının ayarı bozuldu daha ayar tutturamıyorum
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
evet lpg ayarı atıker sıralı sıstem
orda hava fıltresının ayarı bozuldu daha ayar tutturamıyorum

Geçmiş olsun.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sefa Bey LPG bilgim yok,mutlaka anlayan arkadaşlar cevab verecektir. ilginç olan Trigere neden tekrar ayar yapıldı? konuyu takpde tutacağım şu LPG sistein hava filitresi ile ne alakası var ??? hani devir yükselse rolanti yanlış hava vs diyeceğim ama dediğim gibi LPG konusu bilgim yok.
 

sefauner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Sefa Bey LPG bilgim yok,mutlaka anlayan arkadaşlar cevab verecektir. ilginç olan Trigere neden tekrar ayar yapıldı? konuyu takpde tutacağım şu LPG sistein hava filitresi ile ne alakası var ??? hani devir yükselse rolanti yanlış hava vs diyeceğim ama dediğim gibi LPG konusu bilgim yok.
şimdi benım trıger koptu koparken kapaklarıda kırmış hanı arka kapakta ısaret var ya o yok lpg ayarına gıtmeden once sıkıntım yoktu orda manıfoltun ustundekı lpg nuzullarından bırı gevsektı onu tamır etmek ıcın hava fıltresını soktuler tekrar yerıne taktıkddan sonra arac gaza bırden basınca bogulmaya basladı bunu benzındede yapmaya basladı ustaya gerı gıttıgımde trıgere ınce ayar yapalım deyıp ayar yaptı test ettık arac gayet duzgun ertesıgun bıraz yol yaptıktan sonra tıktıtk seklınde çalışmaya devam ettı baska araclarda dınledım tek tık yok benımkı tıktıktıktrıgermı subabplarmı aynı ustaya tekrar gıtmemk ıstemıyorum baska bı yere gıderkende sızlerden aldıgım bılgıyle bılerek gıtmek ıstıyorum ha o hava olayını usta kendınce cozdu şöyle hava fıltresıyle çamurlugun araya lastık takoz koydu oldumu oldu ama kalıcı cozum dııl orjınal dııl orjınalınden ne bozulduda hava aldı onu anlayamadım
 

ZIPKINCI

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
49
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Sizin hava filitresi üst kapağın arkasından geçen hava hortumu çıkmış olabilir demir hortuma geçen kauçuk hortum olacak siyah genelde hava filitresi değişiminde üst kapak açılınca gerilir yerinden çıkabiliyor ona bir bakın derim.o hortum çıkarsa araba yüksek çalışır aniden takınca stop eder takarkende araç çalışırken yavaş yavaş birleştirmek gerekir.
 

sefauner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
arkadaslar aracımı sanayıden cıkardım ve artık gıtmrememye karar verdım sakarya yılbar opel özel servısıne gıttım durumu ızah ettım önce trıgere baktı (yılbar ekıp elemanı yasın usta kendısıne çokk tesekkur edıyorum)sente ayarı bozuk,ayarlandı arac kalkısta tıtreme yapıyodu ust motor kulagı lastıgı yarılmıs ve kulak dıstan parcalanmıs.degıstı.rotlarda boslouk varmıs degıstı sarz dınamosu kayısı ve rulmanı degıstı ve hava fıltresı en sıkıntılı yerım burasıydı zira arac 80 ile bagırıyordu hava fıltreının sabıtleyıcı lastıklerının alttakı dusmus bunu lpg ayarı yaptırdıgımda dusurduler ama farkedemedıler nereye hangı ustaya gıttıysem bu eksıklıgı bulamamıstı o lastıgı yenıledıler arac aynı yenı gıbı oldu kayıs rulman rotlar rot ayarı sente ayarı motor kulagı ve işcilik 360 lıra verdım ama 1 aydan berı gaza basmaya korkuyodum çok sukur 160 ı yenıden gordum (tabı deneme amaclı yokısa hız felakettır bılıyorum)yılbara gıderken aracım bagıra bagıra gıttı gelırken sesını duyamadım .şimdi lpg ayarım kaldı onuda yaptırdımmı sorunum bıtıyor inşaallah.tabırı caızse aracın kıcı bası oynamıstı su anda saat gıbı ....neymıs 2 ekmek alacagına 1 ekmek al ekmekcıden al ılgılenen ılgılenmeyen herkese tesekkur edıyorum
 

sefauner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
bırsey daha ;yılbara gıtmeden once lpg ayarına gırdım orda butun ayarları bozuldu ve 20 km yol yaptıktan sonra arıza lambası yandı hanı su ustunde anahtar olan araba varya o yandı bakım esnasında arızaları sıldıler ama şimdi yıne yandı.lpg ayarından dıye dusunuyorum yarın ınsallah onuda halledıcem
 

eran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
258
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Allah iş bilmeyen ustaların şerrinden korusun.
 
Üst