• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

mucahitduran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
5,207
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Merhaba arkadaşlar,
Bugün iş çıkışı Jlozde (Can) ile bir araya gelip benim aracın tek olan bagaj aydınlatmasını çiftledik. Can'a çok teşekkür ediyorum gerçekten çok uğraştı. Bunun yanı sıra multimedyamdan (necvox 9833 HD) gelen uyarı seslerini kısmak ve bluetooth'tan ses gitmemesi sorununu çözmek için cihazı söktük. Bluetooth problemi için mikrofonun arızalı olduğuna kanaat getirdik. Garantisi devam ettiğinden müsait bir zamanımda servise yenisini taktıracağım. Bir diğer husus olan uyarı sesleri için ön göğüsün tamamını söktük ama hoparlörü uzun uğraşlarımıza rağmen bulamadık. Can sağlığı olsun onu da servise hallettireceğim. Cihazın arkasında bol miktarda kablo yığını olduğundan ellemeyelim, servis halletsin dedik :)

Ayrıca dün hosta (Volkan) ve benim araca sticker yapıştırmıştık. Bugün de Can'a stickerını verdim zamanımız olmadığından yapıştıramadık yarın halledeceğiz :)

Tüm bunlar sonrası Can'la yumurta kırıp yedik benim balkonda, malum  bekar adam fazla yemek yapmayı bilmiyor (ben) :D

Sonrasında çıkıp çay+kahve içtik. Hosta (Volkan)'ı da alıp dışarıda üstüne dondurma falan yedik ama anlatmayayım (HEPSİNİ ANLATTI) :))

Keyifli geçen gün için hem Volkan'a hem Can'a çok teşekkür ediyorum.

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/c5b664896d1a3c8ed67a1a49aef6fdf1.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/6075a850852d69fcd15cc42e9bbca090.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/13bc57a5b9804429223993c8f5a4f94d.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/c4e9bbf85c23c313fcb8d8c0333aa5c3.jpg[/img]
(Volkan'ın arabaya biraz yakın durayım dedim, kalpten gitmesin diye dokundurmadım) :D

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/ededdfb958f0092ec2d6bddc37455dad.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/872987048ef3cc86dda1cc843a292643.jpg[/img]
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

Maşallah ! Cosmo olmasına az kaldı kardeşim. Emeğine sağlık. Allah nazardan saklasın.
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

WeRWoLF link' Alıntı:
Maşallah ! Cosmo olmasına az kaldı kardeşim. Emeğine sağlık. Allah nazardan saklasın.

Abim çok teşekkür ediyorum. Allah razı olsun :) inşAllah bir projemizi de Orhan'la ilerleyen günlerde ifa edeceğiz. O zaman "edisporcos" olacak :D

*Literatüre yeni kelime ekledim :D
 
Ynt:

Hadi bakalım şimdiden kolay gelsin :) bu arada unutmadan  soyleyim koskoca günde adama sadece kola içerebildim kendimden utanıyorum :(
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

WeRWoLF link' Alıntı:
Hadi bakalım şimdiden kolay gelsin :) bu arada unutmadan  soyleyim koskoca günde adama sadece kola içerebildim kendimden utanıyorum :(

Abi adam masrafsız :D herkese öyle arkadaş lazım :D
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

mücahit bey özelden mesaj atmıştım ama görmediniz sanırım  ;)
 
Ynt: Ynt: Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

mucahitduran link' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar,
Bugün iş çıkışı Jlozde (Can) ile bir araya gelip benim aracın tek olan bagaj aydınlatmasını çiftledik. Can'a çok teşekkür ediyorum gerçekten çok uğraştı. Bunun yanı sıra multimedyamdan (necvox 9833 HD) gelen uyarı seslerini kısmak ve bluetooth'tan ses gitmemesi sorununu çözmek için cihazı söktük. Bluetooth problemi için mikrofonun arızalı olduğuna kanaat getirdik. Garantisi devam ettiğinden müsait bir zamanımda servise yenisini taktıracağım. Bir diğer husus olan uyarı sesleri için ön göğüsün tamamını söktük ama hoparlörü uzun uğraşlarımıza rağmen bulamadık. Can sağlığı olsun onu da servise hallettireceğim. Cihazın arkasında bol miktarda kablo yığını olduğundan ellemeyelim, servis halletsin dedik :)

Ayrıca dün hosta (Volkan) ve benim araca sticker yapıştırmıştık. Bugün de Can'a stickerını verdim zamanımız olmadığından yapıştıramadık yarın halledeceğiz :)

Tüm bunlar sonrası Can'la yumurta kırıp yedik benim balkonda, malum  bekar adam fazla yemek yapmayı bilmiyor (ben) :D

Sonrasında çıkıp çay+kahve içtik. Hosta (Volkan)'ı da alıp dışarıda üstüne dondurma falan yedik ama anlatmayayım (HEPSİNİ ANLATTI) :))

Keyifli geçen gün için hem Volkan'a hem Can'a çok teşekkür ediyorum.

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/c5b664896d1a3c8ed67a1a49aef6fdf1.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/6075a850852d69fcd15cc42e9bbca090.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/13bc57a5b9804429223993c8f5a4f94d.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/c4e9bbf85c23c313fcb8d8c0333aa5c3.jpg[/img]
(Volkan'ın arabaya biraz yakın durayım dedim, kalpten gitmesin diye dokundurmadım) :D

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/ededdfb958f0092ec2d6bddc37455dad.jpg[/img]

[img=800x600]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/21/872987048ef3cc86dda1cc843a292643.jpg[/img]
Abi sen beni cagirsana:p size bi cakalli(samsun) menemeni yapardim. Yemede yaninda yat:)
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

Heveslendirip kıskandırıyorsunuz beni ya. Ellerinize sağlık süper olmuş ama. (:
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

GNSpower link' Alıntı:
Heveslendirip kıskandırıyorsunuz beni ya. Ellerinize sağlık süper olmuş ama. (:

Sağol Doğan abim. Fotoğraflar güzel çıkmadı ama görüntüsü çok güzel ve orjinal :)
 
Ynt: Bagaj çift aydınlatma tamam :) (Sticker da var)

mucahitduran link' Alıntı:
Sağol Doğan abim. Fotoğraflar güzel çıkmadı ama görüntüsü çok güzel ve orjinal :)

Keşke benimde arabamda olsa, aah ah. ((:
 
Geri
Üst