- Katılım
- 7 Kas 2013
- Mesajlar
- 2,554
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Arkadaşlar Bugün Bagaj Kısmından Ses Geliyodu Ve sesin Kaynağı Sol Bagaj Amortisörü imiş İkisinide Değiştirmek istiyorum değiştiren ya da değiştirilirken gören varmı Bizim değiştirilebileceğimiz birşeymi Yardımlarınızı bekliyorum..