• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

babalar bi el atyosunuz!

geçen gün elimde ikisindende vardıı ikiside aynıı!ikisininde mercekleri felan aynıı!ikisininde mercekleri çok kötüü!ledleride zayıf yanıyoo!
 
bence 2 side yetersiz kalitede kesin eski normal farların aydınlatmasını arıcan....
 
arkadaşlar sağolun .
 
Geri
Üst