• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Ayna altı led uygulaması 200 TL...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tomacco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tomacco

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
2,601
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Herkese merhabalar.
Birkeç gündür forumdan birçok arkadaş ayna altı led araştırması yapıyor ben dahil.
Opel gerçek bayisi 200 tl fiyat verdi.
Amacım reklam değil en uygun fiyatı paylaşmak.
Forumda beni bilen bilir yaptığım uygulama ve aldığım fiyatları şeffaf bir şekilde yer belirterek paylaşırım.Bu nedenle yaptırmak isteyenlere bilgi olsun.
İşten vakit bulduğumda yaptıracağım inşallah.
Daha uygun fiyat alan arkadaşlar olursa paylaşssınlar fazladan ödeme yapmayalım.
Biz birbirimize destek olmazssak kimse bize destek olmaz bunuda unutmadan. ;)
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

Neden bayi ismi paylaşılmıyor? Madem ki burada biz araç sahiplerinin aksesuar nitelikli donanımlardan kâr etme avantajımız var bu bizden neden esirgensin ve ben bu işlemi yapmak için bu bilgiden yoksun kalarak beni kazıklayacak bir servise yakayı kaptırayım?

Birde bu led uygulamasına ait bir fotoğraf paylaşabilirseniz sevinirim.
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

Merdo link' Alıntı:
sanırım admin Hakan bey bayi ismini paylaşmayın demişti bundan sonra.

yanlış hatırlamıyorsam tabi eğer.

eğer Opel Odak sponsor oldu diye, daha önceki gibi paylaşım yapılması engellenecekse bence forum amacını yitirmiş oluyor...
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

bayi ismi paylaşabilirsiniz arkadaşlar belirli sınırlar ölçüsünde, zaten bu konuda sıkıntı yok
hatta bayiler adlı bir bölümümüz var her türlü bayiler ile ilişkilerinizi ve izlenimlerinizi paylaşabiliyorsunuz
ama uygulamaları tabi ki de paylaşabilirsiniz, bilgiyi paylaşmak güzeldir burada kısıtlamamız söz konusu olamaz
Sponsorumuz belli Odak bayi kalitesi ve uygulamaları bellidir, Burak bey ile de görüşüp yüzyüze fiyat alabilirsiniz
kaliteyi seçmekte hepimiz özgürüz

paylaşılmaması gereken daha ilk mesajında bayi ismi verip ya da ismi bilinmeyen atıyorum
İsmail oto yazıp adres telefon yazılması buna karşıyız
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

HaKaN link' Alıntı:
bayi ismi paylaşabilirsiniz arkadaşlar belirli sınırlar ölçüsünde, zaten bu konuda sıkıntı yok
hatta bayiler adlı bir bölümümüz var her türlü bayiler ile ilişkilerinizi ve izlenimlerinizi paylaşabiliyorsunuz
ama uygulamaları tabi ki de paylaşabilirsiniz, bilgiyi paylaşmak güzeldir burada kısıtlamamız söz konusu olamaz
Sponsorumuz belli Odak bayi kalitesi ve uygulamaları bellidir, kaliteyi seçmekte hepimiz özgürüz

paylaşılmaması gereken daha ilk mesajında bayi ismi verip ya da ismi bilinmeyen atıyorum
İsmail oto yazıp adres telefon yazılması buna karşıyız

buna kesinlikle katılıyorum...hali hazırda forumda zaten aktif olan üyeler, yani amacı belli olan kişilerin yardım amaçlı adres belirtmesinde sakınca yok diyorsunuz, olması gerektiği gibi :)
açıklama için teşekkürler...
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

ayca07 link' Alıntı:
[quote author=Merdo link=topic=3069.msg67659#msg67659 date=1323291629]
sanırım admin Hakan bey bayi ismini paylaşmayın demişti bundan sonra.

yanlış hatırlamıyorsam tabi eğer.

eğer Opel Odak sponsor oldu diye, daha önceki gibi paylaşım yapılması engellenecekse bence forum amacını yitirmiş oluyor...
[/quote]
Kesinlikle katılıyorum.
Yaptığımız veya yaptırmak istediğimiz her işlemin fiyatını bayi olsun boya koruma olsun film olsun ve araç fiyatı olsun paylaşarak uygun fiyata alıyoruz.
Sonuçta bu araç işinde tüketiciden başka hiç kimse zarar etmiyor.İnşaat sektöründen sonra en karlı iş otomotiv sektörü sonuçta. :)
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

Bülent abi yi bugün yolda aradım bir terslik olmazssa uygulamayı yarın inceleyecek yerinde eğer memnun kalırsa zaten bunu söyler yok memun kalmazssa fiyat farkını bir kenara bırakıp doğru uygulamayı yaptırmak uygun olacaktır.
Aslında yaptırıp açacaktım başlığı ama hali hazırda birkaç gündür birçok arkadaş fiyat aldı hatta bende beni yazın dedim listeye, o arkadaşlarımıza fikir olsun sonradan üzülmesinler.
Kapı içinin sökülmesi durumu nedeniyle film ile beraber yaptırıp ikisini aradan çıkarmak istiyorum.Lakin maslak oto sanayide 250 liraya lumar takılıyor servisi ikna edersem ikisini 450 ye yapıp aradan çıkaracağım inşallah.Yarın bir terslik olmazssa iş sebebiyle gebzede olacağımdan servis inceleme olayını Bülent abiye bırakıyorum, bakalım nasıl olacak işlem.
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

HaKaN link' Alıntı:
bayi ismi paylaşabilirsiniz arkadaşlar belirli sınırlar ölçüsünde, zaten bu konuda sıkıntı yok
hatta bayiler adlı bir bölümümüz var her türlü bayiler ile ilişkilerinizi ve izlenimlerinizi paylaşabiliyorsunuz
ama uygulamaları tabi ki de paylaşabilirsiniz, bilgiyi paylaşmak güzeldir burada kısıtlamamız söz konusu olamaz
Sponsorumuz belli Odak bayi kalitesi ve uygulamaları bellidir, Burak bey ile de görüşüp yüzyüze fiyat alabilirsiniz
kaliteyi seçmekte hepimiz özgürüz

paylaşılmaması gereken daha ilk mesajında bayi ismi verip ya da ismi bilinmeyen atıyorum
İsmail oto yazıp adres telefon yazılması buna karşıyız
+1.
işte gerçek paylaşım. :)
teşekkürler. :)
Ben bu sitenin ençok bu özelliğini seviyorum herkes tüketiciden yana ve şeffaf. 14alkiss
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

Merdo link' Alıntı:
İlk mesaj dedigi foruma uye olduktan sonra ki mesaji..
siz yazmadan ben düzeltmemi yapmıştım. cooll  :)
yinede teşekkür ederim. ;)
 
Ynt: Ayna altı led uygulaması 200 TL...

arkadaslar ayna altını yapmalarını bekleyemedım ama pedal ısıklandırmasına hasta oldum..
[img=800x597]http://c1112.hizliresim.com/s/8/zk9f.jpg[/img] 3tane led buraya koydular..
[img=800x597]http://b1112.hizliresim.com/s/8/zkbv.jpg[/img]
[img=800x597]http://c1112.hizliresim.com/s/8/zkcp.jpg[/img]
[img=800x597]http://a1112.hizliresim.com/s/8/zkdf.jpg[/img]
ayak aydınlatmasına dıreklerden kablo cekılıp tavan aydınlatmasına gıdıyor..
 
Geri
Üst