astranın önden kazalı olup olmadıgını nasıl anlayabiliriz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan semih77
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
günah olur öyle iş yapmayın arkadaşlar
 
abi havasından mıdır suyundan mıdır bilmiyorum :)) buraya geldiğimde elimdeki paramı bile tutamazdım:p

iyi giderken birde vectra alır gıdersın o zaman
 
arabanın dışında düzeltme olup olmadıgını kontrol et bi bence..elıne bir mıknatıs al kaputun her yerıne yapıstır metal yerlerini o şekilde kontrol edebilirsin..heryere aynı güçle yapışması gerek eğer yapışmassa düzeltilmiş üzerine boya atılmıs vs... gibi şeyler işte..
 
vectra almam asla zaten üretimi bitecek...:) yilliliğe yakışmaz:P
 
aracın önden kazalı olup olmadığı,

1-aracın içindeki orjinal punta ve teroson silikon izlerinden,
2-çamurluğu tutan vidaların söküp takma izlerinden,
3-boya altındaki olası macun çiziklerinden,
4-boyanın yüzeyindeki portakal gibi pütürlü desenden,
5-saç üzerindeki kordonların düzgünlüğünden,
6-kaput çamurluk aralığından,
7-far-sinyal-panjurun düzgün hizalanmasından,
8-çamurluk ile tamponun birleştiği kısımdaki aralıktan,
9-ön panelin düzgün olup olmamasından

vs vs anlaşılabilir..

siz en iyisi bir galericiye gidip boya kalınlığını ölçtürün, yada bir kaportacı ya da servise uğrayın..
 
görmek lazım... ustası şıp diye anlıyor
 
kenarlardaki macunlu kısmı tırnağınla bastır.pıt pıt diye ses geliyosa değişmiştir.(bana da kaportacı kuzenim söylemişti bunu:))
 
Son düzenleme:
kenarlardaki macunlu kısmı tırnağınla bastır.pıt pıt diye ses geliyosa değişmiştir.(bana da kaportacı kuzenim söylemişti bunu:))
pıt pıt:D
 
evet pıt pıt olmasa bile tırnağın içine gömülüyor orjinali ise sert oluyor
 
Geri
Üst