• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bitter
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bitter

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
            Merhabalar, 2 gün sonra J kasa Astra'da gecelemem gerekiyor, daha önce buna benzer bir tecrübe yaşayan var mı? Arka koltukları yatırıp düz bir zemin oluşturmayı planlıyorum, ön koltuğu yatırıp eziyet çekmek istemiyorum, uykuya biraz düşkün bir yapım var:) Arka koltukları yatırdığımda sert bir zemin olacak haliyle, ben üzerine mat gibi bir şey sermeyi planlıyorum (örneğin: http://www.everestoutdoors.com/index.php?page=urun_detay&kat=33&alt_kat_id=201&id=3228). Bu mat veya minder türevlerini bulabileceğim nereler olabilir İstanbul içinde?(֖zellikle Maslak, Beşiktaş, şişli civarında). Ayrıca 1.82 boyunda biri için uzunluk sıkıntı olur mu? Neler düşünüyorsunuz bu konuda? Teşekkürler.
 
Ynt: Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

eşya taşımak için ben arka koltukları indirmiştim , flex floor'u da aynı seviyeye getirince inanılmaz geniş oluyor
aracınız cosmo ise alarmı devre dışı bırakın ve camları azıcık açın
koltukları yatırınca sert bir zemin oluşyor doğru münder türü şeyler kullanabilirsiniz
 
Ynt: Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

Abi ben izmir'den Elazığ'a gelirken Konya civarında bir uyku bastı gece 3 sularında, arkada ufak bir yastık vardı koltuklarla hiç oynamadan bir yatmışım uyandığımda saat 6 olmuştu :)
 
Ynt: Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

Arka koltukları yatırdıgınızda nispeten düz bir zemni elde ediyorsunuz ancak tam anlamıyla düz bir zemin olmuyor bagaj tarafı bir nebze alcakta kalıyor ayrıca boy sorunu yaşayacaksınızdır.
Benimde mecburiyetten uyuma denemem olmuştu aracımda zemin oldukça sert bu yüzden minder vb ürünlerle hem zeminin sertliğinden hemde zemindeki yükseklik farkından kurtulabilirsiniz. Boy problemi dediğim gibi olucaktır bunuda ön koltukları öne doğru yatırarak giderebilirsiniz belki. Camlarınızıda hafif araladığınızda çok konforlu olmasada kesinlikle keyifli bir şekilde dinleneceğinize eminin. İyi yolculuklar.
 
Ynt: Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

Kardeş ben ramazan boyunca hergün, saat 4-5 arası birer saat uyudum arabanın içinde. Öncelikle yanında biraz sert bir yastık al, çok yumuşak olursa kafan gömülüyor ve kapıya yaslayacağından araya falan sıkışıyor. Onun dışında ben, koltukları falan yatırmadan yatmıştım, eğer bacak dirseklerini bükülü şekilde yatabiliyorsaz zaten sorun yok, ama benim gibi sadece sağ ön koltuğu öne yatır, böylece bacakalrını uzatmak istediğinde belli bir süre uzatır, ayakların rahatlayıncada tekrardan dirseklerini bükerek yatabilrsin. Bende 1.81 boyundayım, bazen ayaklarımı yatırdığım koltuğun üstüne, bazende havaya ( sağ arka koltuğun, boyunluk kısmı ile cam arasına uzatıyordum, o şekilde 1 ay boyucna hergün 1-1 buçuk saat kadar rahat bir şekilde uyudum. Bu birazda sizin o anki yorgunluğunuza ve uyurkenki alışkanlığınıza görede değişir.
 
Ynt: Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

HaKaN link' Alıntı:
eşya taşımak için ben arka koltukları indirmiştim , flex floor'u da aynı seviyeye getirince inanılmaz geniş oluyor
aracınız cosmo ise alarmı devre dışı bırakın ve camları azıcık açın
koltukları yatırınca sert bir zemin oluşyor doğru münder türü şeyler kullanabilirsiniz

- Sol ve sağ arka koltukları bende indirmiştim, eşya taşımak için...
ama arka koltuklardan ortadakini indiremedim... :(
 
Ynt: Astra'da Gecelemem Gerekiyor, Ne Önerirsiniz?

onderak link' Alıntı:
[quote author=HaKaN link=topic=2270.msg46703#msg46703 date=1316071478]
eşya taşımak için ben arka koltukları indirmiştim , flex floor'u da aynı seviyeye getirince inanılmaz geniş oluyor
aracınız cosmo ise alarmı devre dışı bırakın ve camları azıcık açın
koltukları yatırınca sert bir zemin oluşyor doğru münder türü şeyler kullanabilirsiniz

- Sol ve sağ arka koltukları bende indirmiştim, eşya taşımak için...
ama arka koltuklardan ortadakini indiremedim... :(
[/quote]

orta koltuk bende sağ koltuk ile bitişik sağ koltuğu indirince ortada iniyor
 
Geri
Üst