Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Allah kaza bela vermesin. arabaya büyük hoparlör olayını ben pek sevmiyorum, bi sürü yer kaplıyor hem de yüksek sesten ceza yiyorsunuz (tecrübe)
Farlar çok güzel oluyor da astra g'nin stoplarını pek beğenemiyorum, bakalım arabayı aldıktan sonra incelemeye başladım, inşallah karşıma güzel bir şey çıkar..
hoşgeldin hayırlı kazasız belasız kullanmalar nasip etsin Allah...
valla kim ne derse desin beyaz siyah ve gümüş rengi çok hoş ben lacivert alarak hata yaptım galiba fazla göstermiyor araç kendini
sağolun arkadaşlar..öncelikle sağlamlık ve modifiyeye uygun bir araç..stoplar kırmızı transparan folyoda gidiyor
yeni resimlerini bekliyoruz...
daha önceki polo classic lacivertti yapman gereken ..
panjur çerçevesi ve kapı kolları mikalaj rengi uygula göstermesi lazım aracı...