astra tekleme, yetkili servis de bulamadı...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan keno
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Benzer ama bambaşka bir sorun

Arkadaşlar tüm yanıtları tek tek okudum. Bendede benzer bi probem var. bende 92 astra classic var. Arabayı çalıştırıyorum. bir kaç dakika sonra kesme ve rolant düşüklüğü felan yapmadan direk elektrik kesiyor. motor istop ediyor. İşin kötüsü burda başlıyor sonra araç çalışmıyor. Sizinde telefuz ettiğiniz türkiyenin 1 numaralı opel servisine götürdüm (ankarada) az çok hangisi tahmin etmişsinizdir. bilgisayara felan bağladılar ama Sorunu bulamadılar. Sanayiye götürdüm en az 10 ustanın elinden geçti sorunu bulamadılar. Bir usta bujileri kısa devre ettirerek arabayı çalıştırabileceğimi göstererek anlattı. arabayı o şekilde çalıştırıyorum. 5 dk gidiyor araba sonra yine aynı şekilde. iniyorum bujileri kısa devre ettiriyorum 5 dk daha gidiyorum. Bunu neden yapar sizce? Yardımlarınızı bekliyorum. Saygılar;
 
Arkadaşlar tüm yanıtları tek tek okudum. Bendede benzer bi probem var. bende 92 astra classic var. Arabayı çalıştırıyorum. bir kaç dakika sonra kesme ve rolant düşüklüğü felan yapmadan direk elektrik kesiyor. motor istop ediyor. İşin kötüsü burda başlıyor sonra araç çalışmıyor. Sizinde telefuz ettiğiniz türkiyenin 1 numaralı opel servisine götürdüm (ankarada) az çok hangisi tahmin etmişsinizdir. bilgisayara felan bağladılar ama Sorunu bulamadılar. Sanayiye götürdüm en az 10 ustanın elinden geçti sorunu bulamadılar. Bir usta bujileri kısa devre ettirerek arabayı çalıştırabileceğimi göstererek anlattı. arabayı o şekilde çalıştırıyorum. 5 dk gidiyor araba sonra yine aynı şekilde. iniyorum bujileri kısa devre ettiriyorum 5 dk daha gidiyorum. Bunu neden yapar sizce? Yardımlarınızı bekliyorum. Saygılar;

sizin sorununuzu tesisattan yapabilir tesisatı kontrol ettirin kaçak kontrolü bazen hiç olmayacak şeyler çıkabiliryor arabacılıkta...
 
Arkadaşlar tüm yanıtları tek tek okudum. Bendede benzer bi probem var. bende 92 astra classic var. Arabayı çalıştırıyorum. bir kaç dakika sonra kesme ve rolant düşüklüğü felan yapmadan direk elektrik kesiyor. motor istop ediyor. İşin kötüsü burda başlıyor sonra araç çalışmıyor. Sizinde telefuz ettiğiniz türkiyenin 1 numaralı opel servisine götürdüm (ankarada) az çok hangisi tahmin etmişsinizdir. bilgisayara felan bağladılar ama Sorunu bulamadılar. Sanayiye götürdüm en az 10 ustanın elinden geçti sorunu bulamadılar. Bir usta bujileri kısa devre ettirerek arabayı çalıştırabileceğimi göstererek anlattı. arabayı o şekilde çalıştırıyorum. 5 dk gidiyor araba sonra yine aynı şekilde. iniyorum bujileri kısa devre ettiriyorum 5 dk daha gidiyorum. Bunu neden yapar sizce? Yardımlarınızı bekliyorum. Saygılar;

Merhabalar, bence siz yeni konu açın. yeni konuyu daha çok okuyan olur ve daha çabuk çözüm bulursunuz...
 
selam arkadaşlar bendede 2004 astra enjoj var. arabam tekleme yapıyo hem benzinde hem lpgde bazen kalkışlarda araba öne yığılıyo ani fren yapmış gibi ve mesela 2. viteste yavaşça giderken gazdan ayağımı çekip tekrar basınca araba silkeliyo bi müddet tekrar çekip basıyorum düzeliyo. gaz kelebeği temizlendi carbon clear yapıldı. kastamonudaki bosh servisi baskı balata değişcek dedi. samsuna servise götürdüm opele orda pek yapmadı bunda bişey yok dedi napcamı şaşırdım yolda seke seke gidiyorum resmen bi yardımcı olacak arkadaş yokmu
artı bobin ve bujilere yeni değişti
 
Bu sorunu en berbat yaşayanlardan biri olarak şunu söyleyeyim ki eğer aracınızda bir hata kaydı yoksa 90% egr valfi yapıyor işin kötü tarafı egr yi iptal etsenizde ve eğer egr bozuksa yine yapıyor nasıl birşey anlamadım ama sıfır egr valfi takınca düzeldi

bende bir çok şey denedim carbon cleandan tutun ilgili tüm sensörler temizlendi egr yazılımsal iptal edildi ray basıncı tekrar ayarlandı avans ayarları arttırıldı vs.. vs.. hiç biri işe yaramadı ama yeni bir egr taktık düzeldi

bu 1500-2000 devir arasındaki sorun için ne kadar usta aracı gördüyse bi zararı yok böylede kullanabilirsin dediysede kesinlikle turboya zararı çok ben bizzat kendi arabamda yaşadım çünkü 6 ay böyle kullandım..

Turboda bilinmeyen sorunlar çıkıyor ve sırf silkeleme yüzünden zamanla siyah duman atmaya başlıyor neyse kısaca 1500-2000 devir arası araç silkeleme yapıyorsa özellikle dizel araçlar için ilk yapılması gereken egr valfinin sıfırı ile denenmesi..
 
Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Yalnız benim araç lpgli. benzinde hissettirmiyo. Ne zaman lpgye geçiyo başlıyo teklemeye. Herkes bişey söylüyo. Buna ustalar da dahil. Naapcağımı şaşırmış durumdayım. Bobini 2.kez değiştirdim sonuç hüsran. Egr valfini temizletmeyi olmadı değiştirmeyi deneyeceğim artık. İnşallah sonuç verir ama çok umudumun olduğunu söyleyemem.
 
Benim aractada benzer bir sorun vardi. Egr valfinin tek basina degismesi tam bir sonuc vermedi. gaz kelebegi temizlendi, sistem temizleyici, bor katkisi ilave edildi yine tam bir sonuc alamadim. daha sonra opet den 97 oktan benzin kullanmaya basladim. bu aracin performansini artirdi ancak soruna tam bir cozum olmadi. en son bujiler degisti ve cok sukur aracta hic bir problem kalmadi. su an cok memnunum....
 
Bu sorun iki opelden birinde var.Benim arabadada var motor soğukken seke seke gidiyom. Servise gidiyorum yaklaşık 120 km. arabayı cihaza bağlatıyorum kötü yakıt diyor arızayı siliyor araçta her şey normale dönüyor geiyorum ertesi gün motor soğukken yine tekleme yapıyor ışık tekrar yanıyor şaşırdım kaldım seke seke kullanıyorum.
 
Bu sorun iki opelden birinde var.Benim arabadada var motor soğukken seke seke gidiyom. Servise gidiyorum yaklaşık 120 km. arabayı cihaza bağlatıyorum kötü yakıt diyor arızayı siliyor araçta her şey normale dönüyor geiyorum ertesi gün motor soğukken yine tekleme yapıyor ışık tekrar yanıyor şaşırdım kaldım seke seke kullanıyorum.[/QUOT

bir cok benzincide benzin kalitesi gercekten cok kotu ve opeller anladigim kadariyla benzin kalitesine cok hassas. Hatta ben firmalar arasinda bile farklilik hissediyorum. benzinlerinin temiz oldugunu bildigim benzincilerden aldigim benzinde, shell ile opet arasinda ciddi performans farki oluyor. opet kesinlikle benim aracin performansini artiriyor.
 
Bu konuyu ayrıca açmıştım ama pek cevap yazan olmadı,buraya da ekleyeyim dedim.
Arkadaşlar hakikaten can sıkıyor,hele benim gibi pimpirikli iseniz:Hafta sonu aracı 60000 bakımına soktum,ertesi gün arıza lambası yaktı,motor elektroniği arıza lambası marştan sonra sönmeye başladı.
Fren gaz pedalı uygulamasında şu hatalar çıktı.
30000:birden çok silindire hata
30100:Silindir 1 hata
30200:silindir 2 hata
30300:silindir 3 hata
30400:silindir 4 hata
31400:tek bir silindirde hata

Yani otobüs markası gibi mi desem,cep telefonu modeli mi desem sayılara mübarek.Biraz araştırdım,sayıların başına 0 koyarak yukarıdaki sonuçlar çıktı;
Araba 1500-2000 devirde teklemeye başladı.Bakımla ilgili bir sıkıntı mı acaba;hani bujiler yeni takıldı,yanlış mı taktılar.Silindir ne demek?Sorular uzar gider.Ateşleme ile ilgili bir sorun zannedersem.
Yarın servise(özel) götürecem arabayı,ama gitmeden bilgi sahibi olursam iyi olur dedim.
Araba Astra H 2004 Elegance
Zahmet edip de cevap yazan arkadaşlara teşekkürle
 
Geri
Üst