Astra j Watt bağlantısı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Derhaan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Derhaan

Kayıtlı Kullanıcı
55-Samsun
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
150
Tepkime puanı
16
Puanları
18
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar bu astra j nin 1.6 115 HP Edition plus da kaldırılan Watt bağlantılı süspansiyonun araca ne gibi etkileri var. Yani 1.6 dizel ve 1.4 turbolar da hepsin de var Yani tam olarak ne işe yarıyor. Bir tane buldum mantığıma yatarsa takacağım. Bütün yerler hazır çünkü araç üzerinde.video su var Opel in kendi Watt bağlantı süspansiyon diye izledim ama birşey anlaşılmıyor tam olarak. Bilen arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20191126-010801.webp
    Screenshot_20191126-010801.webp
    77.6 KB · Görüntüleme: 87
Aracımızla viraja girdiğimizde arka tekerleklerden dışta kalan yerden ayrılmaya çalıştığında diğer tekerleğin kuvvetiyle onu yere doğru bastırıyor diyebiliriz. Tekerlekler yerden kesilmediği için daha fazla tutunma sağlanıyor ve viraj daha kontrollü atlatılıyor. Aşağıdaki videodan bahsettiğim şekilde düşünerek bakarsanız daha net anlayabilirsiniz.

Görüntüleme: https://www.youtube.com/watch?v=aDvmTmKdPz8
 
güzel bir açıklama oldu üstadım
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
Aracımızla viraja girdiğimizde arka tekerleklerden dışta kalan yerden ayrılmaya çalıştığında diğer tekerleğin kuvvetiyle onu yere doğru bastırıyor diyebiliriz. Tekerlekler yerden kesilmediği için daha fazla tutunma sağlanıyor ve viraj daha kontrollü atlatılıyor. Aşağıdaki videodan bahsettiğim şekilde düşünerek bakarsanız daha net anlayabilirsiniz.

Görüntüleme: https://www.youtube.com/watch?v=aDvmTmKdPz8
İşte ben bu videoyu izledim ama mantığı anlayamadım. Viraj a girdiğimiz de kasayı mi yatırmiyor girilen virajın yönüne doğru. Yoksaa tekerlekler e ters kuvvet mi yaptırıyor viraj a göre
 
Kasayı değil hocam, viraja girdiğinizde dışta kalan tekerlek merkezkaç kuvvetinin tersinde uyguladığımız kuvvet etkisiyle yerden yükselmeye çalışacaktır, bu tekerleğin yerden ayrılmasını engellemek amacıyla diğer tekerleğin yan yönde yaptığı baskı dışta kalan tekerleğe iletilerek onun yerde tutunması sağlanıyor.
 
Ve aracın arka kısmının dışarı doğru kaçmasını engelleyecektir
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
Şimdi anladım hocam tamamdır. Geçen araba ile viraja sert girdim esp devreye girmişti .arka taraf viraj a girdim tarafa doğru yatmıştı bende anlamamıştım. Demekki diğer teker muhtemelen havada girdim ki esp devreye girdi
 
Şimdi anladım hocam tamamdır. Geçen araba ile viraja sert girdim esp devreye girmişti .arka taraf viraj a girdim tarafa doğru yatmıştı bende anlamamıştım. Demekki diğer teker muhtemelen havada girdim ki esp devreye girdi

Hocam aman dikkat edelim esp devreye girdiyse baya hızlı viraja girmişsiniz. Kış ayı malum aracın yol tutuşu azalıyor siz yinede dikkat edin[emoji4]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
PhotoGrid_Plus_1597919741699.webp
Ben bunca zamandır aracımda watts süspansiyon bağlantısı yok diye biliyordum ta ki bugün eğilip altına bakana kadar :) 2012 makyajlı 1.6 edition atmosferik.
 
watts bağlantısı çok etkili bir sistem gerçekten.
daha önce kullandığım hiçbir arabaya benzemiyor viraj performansı.
bazen zorluyorum araç kopsun diye ama arkasını koparmak gerçekten zor bu aracın.
ayrıca araç viraj içine doğru kaçıyor
 
Geri
Üst