Astra J servis kitapcigi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Mutlugun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Mutlugun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
174
Tepkime puanı
52
Puanları
28
https://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/preface/other_information/title_page/

Bizim normal kitapçıktan farklı haliyle, sorunlar değişimler ve dikkat edilmesi gerekenleri belirtiyor. Servis eğitimi için,

Soldaki başıklardan secim yaparak merak ettiğiniz konuya gelebilirsiniz. Detaylı anlatımlar var, chrome kullanıyorsaniz da sayfada sağ tıklayıp türkçe çevir kısmını kullanabilirsiniz. Kendi işini kendi yapmayı sevenler için , kendini geliştirememiş usta ! yönlendirmek için kullanılabilir.
 
Şanzıman yağı hakkında bilgi bulabildiniz mi bu rehberde?

Mi A1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Evet,
https://workshop-manuals.com/vauxha...transmission_fluid_level_and_condition_check/

sag tiklayip turkceye cevirtin. Şanzıman yag kontrolu için bile belli sıcaklıkta yapılmasını tavsiye ediyor.
chrome cevirisini yapistiriyorum.

7.Sıvı rengini kontrol edin. Sıvı kırmızı veya koyu kahverengi olmalıdır.
• Sıvı rengi çok koyu veya siyahsa ve yanmış bir kokusu varsa, sıvıyı aşırı metal parçacıkları veya diğer döküntüler açısından inceleyin. Az miktarda “sürtünme” malzemesi “normal” bir durumdur. Akışkanda büyük parçalar ve / veya metal parçacıklar varsa, yağ soğutucuyu ve soğutucu hatlarını yıkayın ve şanzımanı elden geçirin. Şanzıman iç hasarı belirtilmemişse, sıvıyı değiştirin, yağ soğutucusunu onarın ve soğutucu hatlarını yıkayın.
• Bulutlu veya sütlü olan veya su ile kirlenmiş gibi görünen akışkan, motor soğutma suyunu veya su kirliliğini gösterir. Şanzımanda Motor Soğutucu / Subölümüne bakın .​


Sizce su altta yazan kısmı kaç usta bilir, veya öğrenir. Kaç sefer soğutma suyunu maksimumum kısmının 2 parmak üstüne kadar doldurduklarına şahit oldum.


Dikkat: Şanzıman yağı sıcaklığı (TFT) 85-95 ° C (185-203 ° F) olduğunda şanzıman yağı seviyesi kontrol edilmelidir. TFT bu sıcaklıkta değilse, aracı çalıştırın veya sıvının gerektiği gibi soğumasını bekleyin. Akışkan seviyesinin bu sıcaklık dışında bir TFT ile ayarlanması, alttan veya aşırı dolu bir iletime yol açacaktır. TFT 95 ° C'nin altında, TFT 85 ° C'nin üstü dolu. Yetersiz dolu bir şanzıman, erken bileşen aşınmasına veya hasara neden olur. Aşırı dolu bir şanzıman, sıvının hava tahliye borusunu, sıvı köpürmesini veya pompa kavitasyonunu tahliye etmesine neden olur.
 
Bu hiç chrome çevirisine benzemiyor :)
 
Yetenekli artık. Benim yorumlar hariç çevirisi bu
 
Geri
Üst