- Katılım
- 16 Kas 2012
- Mesajlar
- 142
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba,
Yaklasik 1 ay once 2. El olarak aldigim 29.000 km deki 1.4 turbo 140 beygirlik aracimda bugun itibariyle ilk sorunumuzla tanistik. Ancak aracin gecmisini derinlemesine arastirdigimda ilginc detaylara rastladim.
Bugun seyir halinde iken motor ariza isigi yandi, su soldaki sari isaret...Duzenli olarak Yetkili servise girdiginden yine oraya goturdum. Aracta herhangi bir cekis sorunu ya da baskaca bir sorun da yoktu. Bilg.a baglandiginda hava akismetre(debimetre) arizasi verdi ve yaklasik 325+ 50 tl iscilikle degiseceklerini belirttiler. Arac 2010 ekim trafige cikisli ve garantisi de dolmus durumda. Garantisi uzatilmamis.
Ancak tum servis islem dokumunu aldigimda 27.000 kmdeykenki 30bin bakiminda debimetrenin garantiden degistigini gordum. Ve uzerinden 2000 km gectiginde ayni arizayi vermesi beni dusundurdu. Bazi uzman arkadaslardan edindigim bilgiye gore enjeksyon beyni ve motor tesisati dahil tum aksamda ya da birinde sorun olabilecegini ifade ettiler.
Asil sorun, hani alman arabasi dedigimiz guven duygusu bir miktar bende sarsildiysa da seri uretim her marka aracta olabileceginin de farkindaim. Ama sans faktoru bu olsa gerek. Yani 27 bin km boyunca oldukca ciddi bir ariza vermis aracin debimetresinin yeniden arizalanmasi... Muhtemelen degistiginde kisa sure sonra yine ariza verecek gibi...
simdi sizlerden ricam konu hakkinda goruslerinizi bildirmenizdir. Benzer hikayeler nasil sonuclanmis gibi.... Aracin garantisi bitmesine karsin bir uretim hatasi ise beni nasil bir surec bekliyor? Garantiden bir tur motor, parca hatta arac degisimi gibi bir secenek olasi midir?
Aracla ilgili birkac bilgi daha ekleyeyim. Arac hasarsiz, boya degisen yok, temiz kullanilmis, ilk sahibinden satilik aldim, lpg yok, genel olarak cekis sarfiyat degerleri normal....
Tesekkurler
Yaklasik 1 ay once 2. El olarak aldigim 29.000 km deki 1.4 turbo 140 beygirlik aracimda bugun itibariyle ilk sorunumuzla tanistik. Ancak aracin gecmisini derinlemesine arastirdigimda ilginc detaylara rastladim.
Bugun seyir halinde iken motor ariza isigi yandi, su soldaki sari isaret...Duzenli olarak Yetkili servise girdiginden yine oraya goturdum. Aracta herhangi bir cekis sorunu ya da baskaca bir sorun da yoktu. Bilg.a baglandiginda hava akismetre(debimetre) arizasi verdi ve yaklasik 325+ 50 tl iscilikle degiseceklerini belirttiler. Arac 2010 ekim trafige cikisli ve garantisi de dolmus durumda. Garantisi uzatilmamis.
Ancak tum servis islem dokumunu aldigimda 27.000 kmdeykenki 30bin bakiminda debimetrenin garantiden degistigini gordum. Ve uzerinden 2000 km gectiginde ayni arizayi vermesi beni dusundurdu. Bazi uzman arkadaslardan edindigim bilgiye gore enjeksyon beyni ve motor tesisati dahil tum aksamda ya da birinde sorun olabilecegini ifade ettiler.
Asil sorun, hani alman arabasi dedigimiz guven duygusu bir miktar bende sarsildiysa da seri uretim her marka aracta olabileceginin de farkindaim. Ama sans faktoru bu olsa gerek. Yani 27 bin km boyunca oldukca ciddi bir ariza vermis aracin debimetresinin yeniden arizalanmasi... Muhtemelen degistiginde kisa sure sonra yine ariza verecek gibi...
simdi sizlerden ricam konu hakkinda goruslerinizi bildirmenizdir. Benzer hikayeler nasil sonuclanmis gibi.... Aracin garantisi bitmesine karsin bir uretim hatasi ise beni nasil bir surec bekliyor? Garantiden bir tur motor, parca hatta arac degisimi gibi bir secenek olasi midir?
Aracla ilgili birkac bilgi daha ekleyeyim. Arac hasarsiz, boya degisen yok, temiz kullanilmis, ilk sahibinden satilik aldim, lpg yok, genel olarak cekis sarfiyat degerleri normal....
Tesekkurler