[quote author=bahadircakir link=topic=111.msg60552#msg60552 date=1322216726]
[quote author=koczeynel link=topic=111.msg60537#msg60537 date=1322211042]
bayramda ankara'ya gidip geldim bi türlü aktif edemedim afl yi. kitapçıkta da bulamadım en sonunda olm zeynel salla gitsin dedim ama nasıl olacak çok merak ediyordum (itiraf ediyorum sırf afl yi denemek için gitmiştim

)
selektör yapar gibi iki kere mi çekiyoruz yoksa uzunları yakıp kapatıp tekrar yakıyormuyuz (ileri ittirip?) aşağı inip denemediğim için soruyorum da