Astra J 1.6 Turbo 180 beygir LPG uygulaması

tncy.tspnr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar merhaba foruma yeni katıldım sayılır 2010 astra j araç aldım 50binde su an. kendim lpg taktirdim yeni. Aracın motorunun lpgyle uyumlu olmadığı hakkında herkes birşey söylüyor internetten araştırırken çok sıkıntı çektim herkes bişey diyor. O Yüzden benden sonra bu araca lpg uygulayacak arkadaşlara yardımcı olabilmek için açtım konuyu.
Lpg yi henüz yeni taktirdim 100 km kadar oldu.
Landirenzo evo turbo kit fiyatı 2100 lira sakaryada taktirdim
Yaglama sistemi yok onermediler de. Düz sıralı sistem tüp değil yalnız turbo regulatoru falan takıldı kitle birlikte.
Şu an için herhangi bir sıkıntı arıza lambası tekleme vs. yok ilerleyen zamanlarda tekrar bilgi vereceğim.
Konu altından bilgi almak isteyen ulaşabilir Yardımcı olabilirsem ne mutlu bana :)


2010 ASTRA J 1.6 TURBO 180 BG COSMO
 

KhanD

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
İlerleyen zamanlarda tekrar durum hakkında bilgi verirseniz seviniriz...
 

marmarali83

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
1,735
Tepki puanı
1
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Turbo kullanan birçok motora artık lpg uygulanabiliyor. Lpg uyum yada uyumsuzluk mevzuu turbodan kaynaklanmıyor bildiğim kadarıyla. Euro5 motorlarda sübablar Çelik değil magnezyum alaşımlı bir madde ile yapıldığından lpg ile kullanımda sanırım özelliklerini kaybediyorlar. Yağlama sistemleri de bu subab ısınma sorununu gidermek içindi. Ekstradan devamlı yağ harcadığı için pek tutulmadı. Uzun vadede yağ parasına zaten subab değişimi yaparım yazan birkaç yorum okuduğumu hatırlıyorum.
Sorunsuz sıkıntısız kullanmanız dileğiyle...
 

tncy.tspnr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
Bugün 1000km yi sıkıntısız tamamladım herhangi bor tekleme arıza lambası yanması performansta ekstra bir düşüş yok çok şükür.
Tüketim konusuna gelirsek şu an 3 4 depo doldurup bosalttim yaklaşık. Şehiriçi kullanımda 28 29krs larda şehir dışı çok deneme imkanım olmadı 80km kadar gidip geldim ancak yakıt uzun yolda inanilmaz düşüyor tahminen 20 21 krs larda uzun yolda Lpg shell 2.19 Başka gaz kullanmadım .
Ancak başka bir problemim var nazar değdi sanırım arabama bugün afl far servis lambası yandı kontağı kapatıp açınca düzeliyor farlar yukarı aşağı sağa sola hareket ediyor uzunlar düzgün yanıyor ancak bir süre 5 6 km kullandigimda tekrar uyarı veriyor Bir kaç yerde okudum farların değişiminden ve çok yüksek maaliyetlerden söz ediliyor bakalım foruma yazacağım şimdi inşallah basit bir arizadir :(
 

ozann

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
483
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bugün 1000km yi sıkıntısız tamamladım herhangi bor tekleme arıza lambası yanması performansta ekstra bir düşüş yok çok şükür.
Tüketim konusuna gelirsek şu an 3 4 depo doldurup bosalttim yaklaşık. Şehiriçi kullanımda 28 29krs larda şehir dışı çok deneme imkanım olmadı 80km kadar gidip geldim ancak yakıt uzun yolda inanilmaz düşüyor tahminen 20 21 krs larda uzun yolda Lpg shell 2.19 Başka gaz kullanmadım .
Ancak başka bir problemim var nazar değdi sanırım arabama bugün afl far servis lambası yandı kontağı kapatıp açınca düzeliyor farlar yukarı aşağı sağa sola hareket ediyor uzunlar düzgün yanıyor ancak bir süre 5 6 km kullandigimda tekrar uyarı veriyor Bir kaç yerde okudum farların değişiminden ve çok yüksek maaliyetlerden söz ediliyor bakalım foruma yazacağım şimdi inşallah basit bir arizadir :(
Hayirli olsun, Sakaryada alemdaroglu mu yapti montaji?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Turbo kullanan birçok motora artık lpg uygulanabiliyor. Lpg uyum yada uyumsuzluk mevzuu turbodan kaynaklanmıyor bildiğim kadarıyla. Euro5 motorlarda sübablar Çelik değil magnezyum alaşımlı bir madde ile yapıldığından lpg ile kullanımda sanırım özelliklerini kaybediyorlar. Yağlama sistemleri de bu subab ısınma sorununu gidermek içindi. Ekstradan devamlı yağ harcadığı için pek tutulmadı. Uzun vadede yağ parasına zaten subab değişimi yaparım yazan birkaç yorum okuduğumu hatırlıyorum.
Sorunsuz sıkıntısız kullanmanız dileğiyle...

Aslında piyasadaki turbo motorlara (vw 1.8T, volvo 2.0T, vs.) senelerdir LPG takılıyor uygun kitlerle.

Asıl sorun direk enjeksiyonlu turbo benzinli motorlara (TSI, GDI) standart sıralı sistemlerin takılamaması. Bunlar takılamadığı için ve turbo benzinli deyince insanların aklına TSI geldiği için, turbo motora lpg olmaz klişesi yerleşti kafalarda.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
TSI GDI FSI TFSI motorlara takılabilen lpg kitleri var, direkt enjeksiyon olmayan insignia motoruna sırf subap hassasiyeti yüzünden lpg takılmama olayı çok komik. Oktan değeri benzinden daha yüksek olan LPG ülkemizdeki dandik benzinden daha iyi gelir diye düşünüyorum.
 

tncy.tspnr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
Ben de yakin zamanda taktirabilirim diye dusunuyorum da guvenilir yer bakiyorum

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Valla hocam isara tanıdık vasıtasıyla gittim iscilikleri vs. Güzel tavsiye edebilirim. Ya da güneşler sanayi de gökay otogaz var oranın da işçiliği güzeldir fiyat olarakta uygundur aracınız düz motor ise orası daha mantıklı daha önce kendimde taktirdim tanırım yakından ancak atiker wentgas var orada sadece
 
Üst