• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra HB Turbo dan Selamlar

realsteel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
36
Astra HB 1.4 t 140 HP Enjoy Active araçla Ağustos ayından beri aranızdayım.
Zaten eskisi de astra g kasaydı :) Satınca ertesi gün en mantıklı seçimi yaptım Siyahını aldım.


<a href="http://hizliresim.com/PEvyZN"><img src="http://i.hizliresim.com/PEvyZN.jpg" /></a>

Tlfndan zahmetli olunca PC den ancak resim yükledim  023hm
Herkese otomobilini hayırlı günlerde kullanması dileklerimle iyi forumlar...
 byee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee  iyi forumlar...
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee keyifli forumlar  :)
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Ynt: Astra HB Turbo dan Selamlar

welllcommee
 
Geri
Üst