Astra H... Z Motor Arizasi Ustalar Yardim Lütfen...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arabam henüz 38 binde... ayrıca ustada teck2 var taktı arıza bu dedi.. ama ne bileyim bide buraya sizlere sorayım dedim.. ne yapayım peki şidmi?
 
arkadaşım senin dediğin arızanın aynısı benim başıma da geldi hatta eskişehirden istanbula gidiyordum, araba birden çekişten düştü ve gaza güklendiğimde arza ışığı yanıp sönmeye başladı.Bu şekilde fazala kullanılmaması gerektiği yazıyor kitapçığında. Servis de iyi ki fazla kullanmamışsınız katalizor dağılırmış dedi. dikkatli ol, fazla kullanma bana kalırsa. benim bobin değişti ve arıza giderildi. senin dediklerinin aynısı bende de oldu bobin çıktı. insallah ne kısa zamanda sorunun çözülür...

bu arada yeni bobin taktı olmadı, yeni buji taktı oda olmadı.. abi senn derdin bu silindir kapaını açacaz ayda en az 1 kez yaptığım iş dedi.. şimdi sizlerin fikirlerini bekliyorm..
 
bu arada yeni bobin taktı olmadı, yeni buji taktı oda olmadı.. abi senn derdin bu silindir kapaını açacaz ayda en az 1 kez yaptığım iş dedi.. şimdi sizlerin fikirlerini bekliyorm..
sen bi arıza kodunu yaz da sana tam net cevap verelim ama p0300 ise arıza kodu kapak açılacak
 
30 bindeki arabanın silindir kapağı açılmaz sen onu yetkili servise götür.
 
p0300 ateşleme hatası demek en az 10 tane değişik sebebi olabilir. Bence ustanı iyi seç, yaptırıp yaptırıp sonra arızanın devam ettiğini görmek inanılmaz sinir bozucudur. İlk dediğimde ısrar ediyorum ilk önce EGR valfini kontrol etsinler sonra hava akış debimetresini, oksijen (lamda) sensörünü, kam sensörünü, buji kablolarını, bobini (bunları kontrol ettiler dedin zaten) Hatta katalik konvektörü de .
Aracın beyninde bile bir arıza olabilir. (Fiyatını duymak istemezsin böyle bir durumda Çıkmacılarda da bulamazsın çnkü her araca özel bir tane programlanıyor takılıyor)

Sağolsun astra beni profesyonel tamirci yapmaya başladı, zaten sanayidekiler ben gidince dalga geçiyorlar, burada bir boş dükkan var sana kiralayalım gidip gelmekten kurtulursun diye.
Hatta bir iki hafta gitmediğimde tamircinin kalfası beni arıyor nasılsın birşey mi oldu bu hafta gelmedin diye.
Hah hah ha ne komikler ama...:mad:
 
p0300 ateşleme hatası demek en az 10 tane değişik sebebi olabilir. Bence ustanı iyi seç, yaptırıp yaptırıp sonra arızanın devam ettiğini görmek inanılmaz sinir bozucudur. İlk dediğimde ısrar ediyorum ilk önce EGR valfini kontrol etsinler sonra hava akış debimetresini, oksijen (lamda) sensörünü, kam sensörünü, buji kablolarını, bobini (bunları kontrol ettiler dedin zaten) Hatta katalik konvektörü de .
Aracın beyninde bile bir arıza olabilir. (Fiyatını duymak istemezsin böyle bir durumda Çıkmacılarda da bulamazsın çnkü her araca özel bir tane programlanıyor takılıyor)

Sağolsun astra beni profesyonel tamirci yapmaya başladı, zaten sanayidekiler ben gidince dalga geçiyorlar, burada bir boş dükkan var sana kiralayalım gidip gelmekten kurtulursun diye.
Hatta bir iki hafta gitmediğimde tamircinin kalfası beni arıyor nasılsın birşey mi oldu bu hafta gelmedin diye.
Hah hah ha ne komikler ama...:mad:

Şimdi yetkili servise bırakıcam arabayı bide onlar baksınlar arabaya.. umarım sonumuz benzemez seninle:) bende acayıp sinir olurum bu tarz şeylere bakalım hayırlısı.. yardımlarınız için hepinize tşk ederim..
 
böyle bi sorun oldu speedy20(hüseyin) nin aracında enjeksiyon bobini denen parça sanırım yanmış bide kapak contası çok sebebi olabilir yetkili servis daha iyi bilir.
 
Şimdi yetkili servise bırakıcam arabayı bide onlar baksınlar arabaya.. umarım sonumuz benzemez seninle:) bende acayıp sinir olurum bu tarz şeylere bakalım hayırlısı.. yardımlarınız için hepinize tşk ederim..

bence yetikili servise bırak 3-5 fazla olur ama sağlam olur...
 
38bin de kapak taşlanırmı ki???, bi de hakkaten H larda bu sorunlar kronik mi? :eek:
 
Geri
Üst