Astra H yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vectra9
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vectra9

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Haz 2007
Mesajlar
155
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Mrb. arkadaşlar yeni kasa Astra H 1.6 benzinli almaya karar verdik triptonik düşünüyoruz bu araçların kronik arızası varmı herhangi bi problemin olup olmadığını nasıl anlayabilirim özellikle en fazla tutulan modeli nedir triptonik şanzıman sorun yaratırmı ve de fiyat aralığı olarak beni bilgilendirirseniz sevinirim
 
alacağınız opel astra tiptronik değil easytronic olup yarı otomatik bir şanzımana sahiptir..malesef easytronic araçların bir kısmında şanzıman beyni arızası çıkmaktadır...beyinin tamiri mümkündür...bence düz vites terrcih edin..pişman olmayın

bunun yanında direksiyonun altındaki cim modülü korna çalmama teybin sesini kısamama farlar açıkken silceklerin çalışmaması gibi sorunlar çıkarmaktadır..cim modülünün değişmesiyle sorun giderilir..
 
Son düzenleme:
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
 
2. el almayı düşünüyorsan aracın servis geçmişini incele. Şanzıman arızası olup olmadığını kontrol et. 0 km alacaksan garanti olacağından zaten sorun yok.
 
2. el almayı düşünüyoruz temiz bulabiirsek alıcaz servis kayıtlarınıda incelerim fiyatları ortalama sizce nekadardır temiz orjinal olmak kaydıyla gerçi araçtan araca değişir ama yine de öğrenmek istiyorum
 
bu araba tümüyle kronik problem.
 
bu araba tümüyle kronik problem.

olaya böyle yaklaşırsan arabanda problem eksik olmaz :) be positive!
 
2.elde çok dikkat etmen lazım. 0 olsa en azından garanti var.ben baştan easytronik düşündüm sonradan vazgeçtim. şimdi iyiki vazgeçmişim diyorum.
 
Arabam easytronic. 21.000'de aldım, şuan 28.000'de. Her trafiğe girdiğimde iyi ki easytronic almışım diyorum.
Klasik otomatikleri yakıt verimsizliği yüzünden istemedim, bir çok markayı da bu sebeple değerlendirmeye almadım tercih yaparken. Easytronic'in performanslı kullanım için çok uygun olmadığını biliyordum, ama benim için önemli bir kriter değildi. Kaydırma sıkıntısını biliyordum ve hill holder'lı bir model tercih ettim (şimdi standart donanım sanırım), neyse uzatmayayım sonuçta ihtiyaçlara göre bir tercihtir bu.

Konuya gelirsem easytronic ile ilgili servisten bana yapılan öneri arasıra ve özellikle sıkışık trafikte vitesi manuel modda kullanmak. Ne kadar doğrudur bilmem fakat bahsi geçen easytronic problemlerinin hep sürekli tam otomatik modda kullananlarda ortaya çıktığı söylenmişti bana. Sebebi için de otomatik modda sistemin sürekli çalışarak aşırı ısınması gösterilmişti.
Şimdi easytronicim sorunsuz diye yazdım ya kesin bişiler gelir başıma, o durumda Opel'e sövme hakkımı saklı tutarım:)
 
Arabam easytronic. 21.000'de aldım, şuan 28.000'de. Her trafiğe girdiğimde iyi ki easytronic almışım diyorum.
Klasik otomatikleri yakıt verimsizliği yüzünden istemedim, bir çok markayı da bu sebeple değerlendirmeye almadım tercih yaparken. Easytronic'in performanslı kullanım için çok uygun olmadığını biliyordum, ama benim için önemli bir kriter değildi. Kaydırma sıkıntısını biliyordum ve hill holder'lı bir model tercih ettim (şimdi standart donanım sanırım), neyse uzatmayayım sonuçta ihtiyaçlara göre bir tercihtir bu.

Konuya gelirsem easytronic ile ilgili servisten bana yapılan öneri arasıra ve özellikle sıkışık trafikte vitesi manuel modda kullanmak. Ne kadar doğrudur bilmem fakat bahsi geçen easytronic problemlerinin hep sürekli tam otomatik modda kullananlarda ortaya çıktığı söylenmişti bana. Sebebi için de otomatik modda sistemin sürekli çalışarak aşırı ısınması gösterilmişti.
Şimdi easytronicim sorunsuz diye yazdım ya kesin bişiler gelir başıma, o durumda Opel'e sövme hakkımı saklı tutarım:)

sürekli otomatik modda kullanmamak gerekiyor doğru söylenmiş
 
Geri
Üst