Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
tampon ek çizgilerini yok etmen güzel olmuş, olması gereken de bu zaten..
ancak lastik ebatların yanlış olmuş? neden öyle yaptın ? 215 yada 225 taban ile 45R17 kullanman gerekirdi... böyle 17 jantlar çok boğulmuş abi :/
lastik çevresi tur sayısı da değiştiği için gösterge sapması arttı ve de yakıt sarfiyatı...
bütün hepsi hazırr yatağımın altındaaa sadece havaların ısınmasını bekliorum proje plan herşey hazır
uygulamada yapılacaklarr fk angel far sis kapakları çift deliklii biri sis için diğeri de ızgara ile kapatılacak sonar kırmızı zemin stop plakalık altıı ızgara yapılacakkk ön plakalık iptali kare plaka
tampon ek çizgilerini yok etmen güzel olmuş, olması gereken de bu zaten..
ancak lastik ebatların yanlış olmuş? neden öyle yaptın ? 215 yada 225 taban ile 45R17 kullanman gerekirdi... böyle 17 jantlar çok boğulmuş abi :/
lastik çevresi tur sayısı da değiştiği için gösterge sapması arttı ve de yakıt sarfiyatı...
aslında dediğin doğruuuu yanak olarak 45 koymam gerekiorduuu biliorumm ama ince yanak laztik daha hoş duruoo araçta o yüzdenn bu lastik secimini yaptımm yakıt önemli değil