- Katılım
- 12 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,819
- Tepkime puanı
- 16
- Puanları
- 38
Araç hararet yapmaz belki ama. motorda en büyük aşınma motor soğukken meydana geliyor. Motorun ne durumda olduğunu anlayamamak kötü. Ben aracı çalıştrdığmda harareti takip ediyorum 90C ye motor ısınana kadar 2500 devri geçmemeye özen gösteriyorum.
+ İbre bitane ampülden daha saglıklı. Ampül sarsıntıda çok kolayca patlayabilir. herzaman yanmasığı içinde farkına bile varmazsınız.
Bence aktif bi gösterge olmazı lazım. Yerden kazamnak istiyolarsa display şeklinde devir satinin içine bile konabilirdi. Bence eksiklik. En azından yukarıda yazıldığı gibi mavi motor soguk uyarı ışığı da olmalıydı
+ İbre bitane ampülden daha saglıklı. Ampül sarsıntıda çok kolayca patlayabilir. herzaman yanmasığı içinde farkına bile varmazsınız.
Bence aktif bi gösterge olmazı lazım. Yerden kazamnak istiyolarsa display şeklinde devir satinin içine bile konabilirdi. Bence eksiklik. En azından yukarıda yazıldığı gibi mavi motor soguk uyarı ışığı da olmalıydı
Son düzenleme: