- Katılım
- 22 Şub 2009
- Mesajlar
- 241
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Arkadaşlar birşeyler danışıp fikir almak istiyorum;
2007 model astra h enjoy twinport motor araçta triger zincir mi? yoksa kayış mı? bilgi rica edeceğim.tşk.
ve danışmak istediğim başka birşey:
gül gibi 1 kuruş masrafı olmayan aracımı sattım kaldım ortada temiz araç bulmak zor:
29.500 km de 2005 elegens buldum bir tane h kasa bir tanıdık bakmaya gitti, araç az kullanılmış ama üstünde orjinal lastilkleri vardı üretim tarihi dahil 7 senelik. triger hiç değişmemiş, km dolmamış ama oda üretim dahil en az 7 senelik ve en önemlisi araçta atiker lpg var önceki g kasamda bu vardı 50 bin km yaptım sattım hiçbir sorun yaşamadım ama servisimi aradığımda atiker twinport motora umuyor dedi, bana gelsen öyle bi arabayla atiker takmam aracına demişti, adama sordum arıza ışığı varmı, bir kere oldu fiiltre değiştim geçti falan dedi, aracı bakmaya giden tanıdığa lastiklere, trigere, lpg de gidişe ve arıza lamnasına bak demiştim,
test sürüşü yapmış aracı çok beğenmiş, ama arıza lambası yanıyor,sönüyor bir müddet sonra tektar yanıp sönüyormuş, bu kafama çık takıldı bende aracı almaktan vaz geçtim, araç 10 numara bir araç boya hata yok, ama lpg yapılırken yanlış montaj ve delme yapılmışsa ilerde bana sorun açacağını düşündüm her ne kadar istediğim araç olsada vaz geçtim. zaten alsaydım triger lastik derken en az 1500 lira ekstradan ödeme gerekiyordu, doğrusu başkasının kullandığı eskittiği parçaya para vermek istemedim, be aracımı en az 2-3 sene masraf etmeyecek şekilde 4+4 lastikle sattım çünkü(kendim gibi birini bulacağımı sandım hep:maden
lafı çok uzattım bun araç bana 31 bin liraya gelecekti alırsam ve lpg sorunları olma istimali vardı, acaba iyimi ettim almamakla ne dersiniz.teşekkürler.
2007 model astra h enjoy twinport motor araçta triger zincir mi? yoksa kayış mı? bilgi rica edeceğim.tşk.
ve danışmak istediğim başka birşey:
gül gibi 1 kuruş masrafı olmayan aracımı sattım kaldım ortada temiz araç bulmak zor:
29.500 km de 2005 elegens buldum bir tane h kasa bir tanıdık bakmaya gitti, araç az kullanılmış ama üstünde orjinal lastilkleri vardı üretim tarihi dahil 7 senelik. triger hiç değişmemiş, km dolmamış ama oda üretim dahil en az 7 senelik ve en önemlisi araçta atiker lpg var önceki g kasamda bu vardı 50 bin km yaptım sattım hiçbir sorun yaşamadım ama servisimi aradığımda atiker twinport motora umuyor dedi, bana gelsen öyle bi arabayla atiker takmam aracına demişti, adama sordum arıza ışığı varmı, bir kere oldu fiiltre değiştim geçti falan dedi, aracı bakmaya giden tanıdığa lastiklere, trigere, lpg de gidişe ve arıza lamnasına bak demiştim,
test sürüşü yapmış aracı çok beğenmiş, ama arıza lambası yanıyor,sönüyor bir müddet sonra tektar yanıp sönüyormuş, bu kafama çık takıldı bende aracı almaktan vaz geçtim, araç 10 numara bir araç boya hata yok, ama lpg yapılırken yanlış montaj ve delme yapılmışsa ilerde bana sorun açacağını düşündüm her ne kadar istediğim araç olsada vaz geçtim. zaten alsaydım triger lastik derken en az 1500 lira ekstradan ödeme gerekiyordu, doğrusu başkasının kullandığı eskittiği parçaya para vermek istemedim, be aracımı en az 2-3 sene masraf etmeyecek şekilde 4+4 lastikle sattım çünkü(kendim gibi birini bulacağımı sandım hep:maden

lafı çok uzattım bun araç bana 31 bin liraya gelecekti alırsam ve lpg sorunları olma istimali vardı, acaba iyimi ettim almamakla ne dersiniz.teşekkürler.