Arkadaşlar herkese slmlar Astra h 2013 sıfır enjoy plus almayı düşünüyorum. aracı kullanan arkadaşlar bilgi verebilirmi acil olarak. aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum şuanki aracım vectra b cdx hepinize şimdiden teşekkürler.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.