Astra H Klima Sesii..

  • Konuyu başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi

FTH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ben şahsen bunun kapaklarla ilgili ses olacağını sanmıyorum.?
 
Son düzenleme:

oguz006

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
427
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
engin deneyimlerime dayanarak arabanın ishal olduğu kanısındayım:)
 

orkun41

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
benim vectra B 97 modeldede aynı sorun var içerde kalan suyun devirdaymı sonucu olan ses o gayet normal sorun olmaz ;)
 

FTH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yalnız Orkun, arac çalışmıyorken yani daha marşa basmadan bu ses geliyor bende.
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bir hekim olarak arabanın sağlık durumunun gayet normal oldugunu soyleyebilirim en azından ishal değil... o ses aracın havalandırma tertibatından kalorifer kalpe kapakları mıdır nedir ondan geliyor... ben iki sefer yağlattım geçti daha doğrusu azaldı bayağı hafifledi gece tek başına iken farkediliyor o kadar... sistemini de açıklayayım... elektronik iklim kontrollü klima sistemlerinde aracın içerisinde hava dağılımını düzenleyen kanalların kulakçıkları, yani kalpeler galiba ,motor vasıtası ile elektromekanik bir düzenekle hareket ettiriliyor ve o ötme sesi bu yüzden bir motor şiddeti ile uyumlu ses halinde duyuluyor... gelelim çalıştırma ve stop esnasında ki duruma... aracın havalandırma sistemi araç kontagı açınca hemen dışarıdan hava alacak şekilde konumlandırılıyor bu açılış sesi ki bunu yağlayarak gideriyorlar... kontak kapanınca belirli bir süre bekliyor bi kaç dk sonra da aracın içerisine dış ortamdan koku kedi toz vs girmesin diye de otomatik olarak kapanıyor... ilk gidişimde servis yağladıklarını söyledi ve hakikaten de ses kesildi ama işlem çok çabuk olmuştu...ikinci gidişimde davalık olamktan döndüğüm servisin değerli müdürü bana olayı izah etti... opel ilk gönderdiği arıza tamir kitapçığında son noktadan en uç hareketli yerden yağlama yapılması gerektiğini yazmış ama bununla sorun tekrarlayınca bu hareketi veren makara sistemlerinin tamamının merkezden ( neyin merkezi bilmiyorum ) itibaren yağlanması hususunda ikinci bir talimat yayınlamış.neyse bu ikinci yağlamadan sonra durum bayağı düzeldi...

buna immobilizer aktif hale geçiyor dediler
direksiyon kutusu elektronik o kendini check ediyo dediler
elektroservo nun motoru dediler
anlayacagın sallayan sallayana

ayrıca aracı calıştırdıktan sonra ikinci vitese gececk hıza ulaşınca gaz pedalında bir takırtı hissediliyor ki bu da normal miş arıza zannetmeyin o da ABS nin ve de elektronik pedalın check edilmesi ile oluyormuş...
 

FTH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
448
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Cüneyt bilgiler için teşekkürler, sağol aydınlattın bizi. Ayrıca şu pedaldaki takırtıyıda merak ediyordum, onuda öğrenmiş olduk.
 
Üst