Geçen benzeri bi şikayet okumuştum sizlerle paylaşayım..
OPEL Astra Cosmo'nun Ekipmanları Eksik Veya Çalışmıyor Sn.Hede Hödö[13 Ocak 2009, 09:00]
22.12.2008 tarihinde Opel Erdemir/ Avcılar-İstanbul şubesinden Opel Astra Cosmo marka bir araba satın aldım. Aracın özelliklerinin katalogda yazanlar ile uyumlu olmadığını tespit ettim. İşte tespit ettiğim aksaklıklar:
1. Emniyet kemer ışığı ikaz lambası yok
2. Mekanik ve elektronik hırsız elektronik kilidi yok.
3. Önde park sensörü yok.
4. Arka cam ısıtıcı çok ısındığında otomatik olarak devreden çıkmıyor.
5. Ön far tazyikli yıkama sistemi katalogda olmasına rağmen benim aracımda yok.
6. Arabada aktif kafalık katalogda görünmesine rağmen mevcut değil.
08.01.2009 tarihinde Opel Erdemir' e uğradım önce problemlerin halledileceğini söylediler daha sonra olumsuz cevap verdiler. Şaşkın durumdayım bana kataloglarda yazan ürün değil kusurlu bir ürün satıldığı düşüncesindeyim.
Opel gibi ciddi bir firmanın müşterilerini aldatıyor olması mümkün olmadığına göre çok ciddi bir yanlışın yapıldığı ve benim de mağdur edildiğim kanaatindeyim. Mağduriyetimin giderilmesini Opel' den rica ediyorum.**
Opelin Cevap:
Sayın Yetkili,
Öncelikle Sayın Hede Hödönün başvurusunu firmamıza ilettiğiniz için teşekkür ederiz.
22/12/2008 tarihinde Erdemir Yetkili Bayiimizden müşterimize satılan konu araç ile ilgili olarak müşterimizin talep etmiş olduğu bilgiler aşağıdaki gibidir.
Emniyet kemer ışığı ikaz lambası özelliği sonradan araçlara takılamamaktadır.Mekanik ve elektronik hırsız elektronik kilidi araç özelliğinde mevcut değildir.Sadece Cosmo modelinde arka park sensörü bulunmaktadır.Arka cam ısıtıcı, panelde ışık yansada camın buharı kuruduğunda sistem kendini devre dışı bırakmaktadır.Ön far tazikli yıkama sistemi araç özelliğinde mevcut değildir, aktif kafalık özelliği araçta mevcuttur.
Müşterimize 13.01.2009 tarihinde konu ile ilgili detaylı şekilde bilgilendirme yapılmıştır.
Konuyu bu şekilde bilginize sunarız.
Saygılarımızla,
General Motors Türkiye Ltd. Şti.
Müşteri Hizmetleri