• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

astra h & bmw 1.16 bardaklık

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan canse89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
güzel görünüyo kullanışlımı sizce sağlam mı?markası ne biliyomusunuz?
orjinal gibi duruyo kulanislida kahve teneke icecek ince kalin ayari var altta saglam dursun diye ayaklari var slklstiriyosun oynamiyor yerinden ben viyanada aldim ama kesin TR de var bauhaus gibi biyerden almistim
 
Geri
Üst