- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 3 Eyl 2007
- Mesajlar
- 4,293
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 38
Yav arkadaşlar araç bugün bendeydi. Ve iyice bir deneme fırsatım oldu.
Motor soğukken çalıştırdım ve ısınması gerekn süre kadar yol gittim. Herhangi bir hareket olmadı. Sonra rölantide bıraktım arada gaz vererek biraz bekledim. Gösterge hafiften hareketlendi. Sonra tekrar yola çıktım, rampalı bir yola girdim. Yüksek devirle kullandım. Hararet 85 dereceye kadar çıktı. Sonra rampadan inmeye başladım. Hararet tekrar düşmeye başladı. Rampadan indim. Gösterge aşağı yukarı sıfırı gösterirken tekrar rölantide beklemeye başladım. Kısa sürede tekrar 80'lere kadar geldi.
Bu iş bana pek müşür ya da termostat gibi gelmiyor. Babam ufak bir kazadan sonra radyatörü değiştirdi. Muhtemelen yan sanayi kullandılar. Yan sanayi radyatörler suyu gerektiğinden fazla soğutuyor olmasın. Çünkü araba yolda giderken hararet çok fazla artmıyor. Ön taraftan rüzgar girmediği zaman hararet yükselmeye başlıyor.
Ne dersiniz tespitim doğru mudur?
Motor soğukken çalıştırdım ve ısınması gerekn süre kadar yol gittim. Herhangi bir hareket olmadı. Sonra rölantide bıraktım arada gaz vererek biraz bekledim. Gösterge hafiften hareketlendi. Sonra tekrar yola çıktım, rampalı bir yola girdim. Yüksek devirle kullandım. Hararet 85 dereceye kadar çıktı. Sonra rampadan inmeye başladım. Hararet tekrar düşmeye başladı. Rampadan indim. Gösterge aşağı yukarı sıfırı gösterirken tekrar rölantide beklemeye başladım. Kısa sürede tekrar 80'lere kadar geldi.
Bu iş bana pek müşür ya da termostat gibi gelmiyor. Babam ufak bir kazadan sonra radyatörü değiştirdi. Muhtemelen yan sanayi kullandılar. Yan sanayi radyatörler suyu gerektiğinden fazla soğutuyor olmasın. Çünkü araba yolda giderken hararet çok fazla artmıyor. Ön taraftan rüzgar girmediği zaman hararet yükselmeye başlıyor.
Ne dersiniz tespitim doğru mudur?