Astra G 1.4 16v buji ve kabloları hk

faithless1905

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
2,823
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Arkadaşlar 100 bin bakımım geliyor...Sizce buji ve kablolarını değiştireyim mi?Uygun fiyata ne tavsiye edersiniz?Orjinalden şaşmıyayım mı?
 
Ben daha bugün sordum GM ninkiler 22 ytl(çift tırnak);Bosch unkiler ise 32 ytl(4 tırnak) ...
 
lpgde ateşleme hassas diye biliyorum bence buji kabloları değiştirirsen iyi olacaktır. acaba benzinlilerde kaç kmde değiştiriliyo fikri olan var mı?
 
bujı koblosu eskımesı opellerımızde fazla söz kousu degıl eksozla alakası yok suyla alakası yok bunlar eskımesını engellıyor ancak bı sorunumuz var x20xev motorlarda yanı vectra b 2000 motorlarda ust sıbop kapagının lastık contasının ömru fazla uzun degıl mutlaka her vectrada zamanla eskıyor ve yagı kacırdıgını bıle bılemıyorsunuz cunkı 5 alyanlık ıkı tane civatasını sokup ecotec yazısını sokmenız lazım yagı dırek bujılerın oraya ındırıyor baskada kolay kolay bozulmaz
 
renoların cogunda mesela meganelarda bujı kaplosu derdı yok her bujı ıcın bı atesleme bobını var uzun tıp bobın dırek bujının kafasına gecıyor:D bilgınıze
 
astralarda da yok aslında
 
Bugün karar verip bujilaeri değiştirdim:Bosch marka 4 tırnaklı olanlardan aldım(4 ü 30 ytl)GM ninkilere 50 istediler.Psikolojik mi bilmiyorum ama değiştirdikten sonra baya ataklaştı sanki aracım ...
 
mdellal' Alıntı:
Bugün karar verip bujilaeri değiştirdim:Bosch marka 4 tırnaklı olanlardan aldım(4 ü 30 ytl)GM ninkilere 50 istediler.Psikolojik mi bilmiyorum ama değiştirdikten sonra baya ataklaştı sanki aracım ...
psikoljik etkısı performanstan daha ust duzeyde bence:D
 
bosch 4 lü buji kombinasyonu performansı arttırıyormuş onları dene
 
gokalp' Alıntı:
bosch 4 lü buji kombinasyonu
Bu dediğin yoksa 4 tırnaklı olanlar mı ? :eek:
 
Geri
Üst