astra f :)

yigit1994

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
264
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
forumda herkes bana yardımcı oluyo öncelikle herkeze çok teşekkürler corsa d alıcaktım ev aldığımız için vazgeçtim babamın bana verdiyi astra f var altımda şimdi :D araba 1.4 8v performans beklemiyorum çok fazla ama araba yattı biraz tavanda iğne ucu kadar paslar var bunlar dert oldu boyatmak riskli flim yaptırıcam bide yay takıcam ama tatlı bi alçalma olsun istiyorum fazla deyil sade ama güzel bi yay ayrıca performans olarak hava filtresi vs önerirmisiniz önerirseniz neler bide lastik olarak 175 70 galiba lastik olarak ne önerirsiniz http://www.google.com.tr/imgres?q=p...w=105&start=0&ndsp=33&ved=1t:429,r:6,s:0,i:97 bu link te olan lar performans lastiğimi şekil olarak çok hoşoma gidiyo :D bide bunların 175070 olanı varmıdır bana yardım ederseniz çook memnun olurum teşekkürler
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Ben olsam film ve yaydan evvel paslanmaya başlayan yerlerin onarımını yaptırırdım, ayrıca genel manada performans açısından 1.4 Astra ile fazla oynamaya gerek yok, 10-15 HP lik performans almak için yapılacak masraf yerine 1.6 olanını almak daha hesaplı olur.
 

serkan-g

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1,697
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu arabalar orjinal şekilde elde tutulduğu müddetçe değerlidir.sana tavsiyem jantı lastiği bırak, pas sorunlarını gider ve elinden geldiğince orjinal halinde tutmaya çalış.komple boynasa bile araba düzgün olduğu sürece elinde bir değer bulundurursun.ama yere basıp sağıyla soluyla oynarsan motora mekaniğe harcıycağın bütçeni götürür janta lastiğe verirsen diğer çakal astralarından ne farkın kalır.

bu arabaların oynanacak tek modeli gsi dir.senin elindeki araba her işini görür ama performansa yönelik yapacağın her harcama seni hayal kırıklığına uğratır emin ol.unutma makyajda bi yere kadar :)
 

serkan-g

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1,697
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bunu sen gideremezsin elbette.sanayide senin sıkıntılarını giderecek bir boya ustası bulman lazım.sorunlu bölgeler açılacak ve pasın dağalmaması için çelik macun ve astar atılacak yüzey pürüzsüz hale gelip boyanacak.diğer yerler temizse komple boyanmasına bile gerek yok.işlem gören parça tekrar boyanır diğer kısınlara da pasta cila atılır pırıl pırıl olur..
 

yigit1994

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
264
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Diyorumki hazır yapılırken komple boyansın fotoğraflarını çeksem satarken sıkıntı olurmu hiç macun vs yok iki parça
boyalı sadece
 

serkan-g

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1,697
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sen bilirsin bi sıkıntı olmaz ama malesef ülkemizde komple boyalı arabayı yaşı çok da olsa kimseye anlatamazsın.illa ki fiyatı düşürürmeye çalışırlar komple boyalı diye.
 

yigit1994

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
264
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Türkiye işte insanlar arabayı alırlarsa alsınlar ben onlara beyendirmek îçin yıllarca paslı arabaya binemem ozaman başka boyasızlara veya boyasız gibi satılan ne olduğu bilinmeyen araçlra baksınlar hele ben yaza kadar durumu toplarsam corsa d alıcam bitsin gitsin bu iş
 
Üst