Bazı motorlar üretildikleri gün farklı üretilirler kranklarından süpaplarına ve pistonlarına kadar farklı metallerden performans için üretilmişlerdir, herşeyden önce bu tip otomobilleri diğerlerinden ayırmak lazımdır aradan 20 yıl geçmiş olabilir ama bir gtc de sfi da olduğu gibi ne sodyum süpaplar ne cast iron blok ne cosworth kapak ne de forget pistonlar vardır o bir sfi ın yanında sıradan bir motordur tuner ların hiçbir zaman tercihi olamayacaktır peki düşünülen nedir teknolojisi ileridir iyi ama ileri olan o teknoloji ne fark getirmiştir tek fark yeni motorlarda bulunan daha yüksek devir çevirmeye yarayan variable cam özelliğidir ama bundan başka hiç bir fazladan güç üretebilecek motor teknoloji farkı yoktur hatta otomobil motorlarında gerçek anlamda bir değişiklik 20 değil 30 yıldır olmamıştır variable cam bile 30 yıl önce var olan bir teknolojidir bu yüzden herşeye teknoloji olarak bakmadan önce onun ne kadar performans farkı getirebildiğine de bakmak lazım derim 1,6 litrelerden çıkan 180 beygire 1,4 lerden çıkan aşırı beygirlere bakıp bunu teknoloji sanmayın eskiden küçük motorları turbolamıyorlardı olay budur 
