astra f gaz kesme ??

Benim camları da eski sahibi elektrikli yapmış ama açıp kapamak tam bir işkence :) yapmasa daha iyiymiş :)

abi şahsen donanımı falan yok ama bence kalitesi çok iyi o yıllara göre.Baskı balata orjinal ön takım orjinal 162000 olmak üzere daha da gider herhalde ustalar inanmıyo :rakir::rakir::rakir:
 
Valla ben aldığımdan beri aktarma organlarından hiç memnun değilim. Benim ilk aldığımda debriyaj ara ara takir takir saydırıyordu. Sonra değişim oldu set olarak orijinal luk. İki sene sonra aynı pisliği yapmaya başladı. Geçen mayıs ayı yine değiştirdim. İki yüz verdik baskı balata aldık. Sonra usta bunun şanzıman arka takoz gitmiş dedi. Direkt şaseye bağlı olan. Orijinal bulamadık tabi mecbur taktik bi takoz araba oldu harbi takoz. Tabi bunu kullanıcı olarak ben anlayabiliyorum. Aktarmasindan hiç memnun değilim ki önden çekişli arabayı zaten pek sevmem alışmışız yıllarca şahin doğana :) broadway europa da çok kullandım onlar da önden çekişli idi ama bununki gibi tatsız bi aktarmaları yoktu bence.
 
Valla ben aldığımdan beri aktarma organlarından hiç memnun değilim. Benim ilk aldığımda debriyaj ara ara takir takir saydırıyordu. Sonra değişim oldu set olarak orijinal luk. İki sene sonra aynı pisliği yapmaya başladı. Geçen mayıs ayı yine değiştirdim. İki yüz verdik baskı balata aldık. Sonra usta bunun şanzıman arka takoz gitmiş dedi. Direkt şaseye bağlı olan. Orijinal bulamadık tabi mecbur taktik bi takoz araba oldu harbi takoz. Tabi bunu kullanıcı olarak ben anlayabiliyorum. Aktarmasindan hiç memnun değilim ki önden çekişli arabayı zaten pek sevmem alışmışız yıllarca şahin doğana :) broadway europa da çok kullandım onlar da önden çekişli idi ama bununki gibi tatsız bi aktarmaları yoktu bence.

Abi balatanın bittipini nasıl anlarız mesele malum kış ayına giriş yaptık havalar soğudu ilk çalıştırmada vites 2 ye zor giriyo bu kış yapmaya başladı trafikte rolanti hızında giderken (1.vites ) gaza basınca hafif sallıyo araba baskı balatamı yoksa :(
 
Benim aracın balata da bitik galiba. 1.viteste ayağımı yavaş yavaş debriyaj pedalından çekince çok aşırı sarsılıyor araç.
 
akşam akşam moralim bozuldu:( bu avans ayarını adam oynadıktan sonra kaç kere ayar gördü eski tadı hiç yok sabah ilk 100 metre falan avans ayarsızken yaptığı sesi yapıyo ama eskisinden çok daha az ama duydummu içim gidiyo abilerim sizce bu problemi nasıl halledicem istambulda adam akıllı bi usta yokmu ya :mad: yokuşta kalınca falan dip gaza yakın anca kalkıyo araç (yokuşta yokuş ama ) :D
 
Kardeşim, balatanın bitip bitmediğini anlamanın birkaç yolu vardır. Bunlar:

* Rampalarda gaza yüklendiğinde vites devri yükselir ama araç yeteri kadar hızlanmaz
* Aşırı dik olmayan bir rampada araç stop edilir, el freni çekilmez, sadece frene basılır, rampanın durumuna göre araç 1'inci veya geri vitese takılır, ayak frenden çekilince araç hareket ederse baskı balata bitik demektir.
* Araç çalışırken 4'üncü vitese takılır, el freni çekili iken kalkış yapılmaya çalışılır, araç stop etmez çalışmaya devam ederse baskı balata bitik demektir.
(Savaş abiden alıntıdır.)

Avansta vuruntulu çalışır. Eğer hala yapan yer varsa ki vardır illa bir de avans tabancası ile ayar yaptır. Senin arabada nasıl ayarladılar avansı, distribütör ile oynayarak mı?
 
Kardeşim, balatanın bitip bitmediğini anlamanın birkaç yolu vardır. Bunlar:

* Rampalarda gaza yüklendiğinde vites devri yükselir ama araç yeteri kadar hızlanmaz
* Aşırı dik olmayan bir rampada araç stop edilir, el freni çekilmez, sadece frene basılır, rampanın durumuna göre araç 1'inci veya geri vitese takılır, ayak frenden çekilince araç hareket ederse baskı balata bitik demektir.
* Araç çalışırken 4'üncü vitese takılır, el freni çekili iken kalkış yapılmaya çalışılır, araç stop etmez çalışmaya devam ederse baskı balata bitik demektir.
(Savaş abiden alıntıdır.)

Avansta vuruntulu çalışır. Eğer hala yapan yer varsa ki vardır illa bir de avans tabancası ile ayar yaptır. Senin arabada nasıl ayarladılar avansı, distribütör ile oynayarak mı?

Aynen abi oynadılar triger kayişinde boşluk varmış alındı sesi duydummu içim gidiyo abi zaten devir saati olsa hem balata için hemde avans ayarı için kesin bi fikrim olurdu
 
Eğer distribütör ile oynayarak yaptılarsa onun ilk ayarında yani olması gereken ayarında bir işaret bir çentik tarzı bir şey vardır. Yani tahminim yeri bellidir.
 
Eğer distribütör ile oynayarak yaptılarsa onun ilk ayarında yani olması gereken ayarında bir işaret bir çentik tarzı bir şey vardır. Yani tahminim yeri bellidir.

Aynen abi 2 taraflı usta ikisinide aynı tarafa getirdi eve gelene kadar araba taş gibiydi sonra avansı hiç elletmeden önceki duruma geldi abi senin bi tahminin varmı sence ne olabilir bi video falan çeksem nasıl olur?
 
Arabada tekleme falan var mı? Ya da sadece çalışmada falan mı sıkını? Yani rölantide falan çalışırken mi vuruntu var? Distribütör sıkıntısı da olabilir diyecem ama o zaman tekleme de yapardı. Gerçi tüp yoktu dimi arabada, tüp olsa ateşlemedeki en ufak hatayı affetmez tekler. Ama benzinde ufak tefek ateşleme kaçaklarını tölare edebilir. Bir distribütör bulup deneme şansın olursa dene bi bakalım.
 
Geri
Üst