• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

astra enjoy yol bilgisayarı

Bülent5834

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Mar 2008
Mesajlar
1,061
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
elimde enjoy model eski ekrandan var 3 satır olanından.
ancak serviste söktürürken sıfırladık demişlerdi ama siteden bir arkadaşa verdim uyum sağlamadı hata verdi ;bu yol bilgisayarını sıfırlama ihtimalimiz nedir acaba ?nerde yapılabilir nedir maliyeti ?
 
ekran duruyormu hala sende
 
İş ekranla bitmiyorki. Alan arkadaş ekranı kendi teybine kodlattımı..?
 
ekran sıfırlandığı için takan kişi teyp kodunu girerek aktifleştiriliyor tech 2 ile
 
Geri
Üst