• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra 1.4 T Enjoy Plus 2010 Model Tavsiye

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cobra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cobra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
198
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Başlıkta bahsi geçen araç hoşuma gitti ve almak istiyorum. Fakat bazı çekincelerim var. Örneğin 2010 model 1.4 (140) Enjoy Plus kasko değeri 27.800 iken 2010 model 1.4 (140) Enjoy 37.200 Tl gösteriyor, bunun nedeni nedir. Performans oldukça yeterli. Araçta kronik bir sorun varmıdır. Lpg ile uyumu nasıldır, lpg ile yakıt durumu nedir. Yardımcı olursanız memnun olurum. Saygılar...
 
Forumda kimse yokmu acaba?
 
Geri
Üst