• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Astra 1.3 rolantide yakit yüksek

ahmetarslan

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
1 Eyl 2024
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaslar 1.3 dizel j kasa sport aracim normalde rolantide 0.4 0.5 yakit gösterirken ara sira 15-20 km yol gidince ışıklarda durdugumda yakit ortalama yükseliyor 2.8 lere kadar cikiyor ve boşta 3000 devir gecmiyor. Vitesde giderken gazdan ayagimi cekince akistayken arac 0.0 anlik yakit tüketim gosteriyordu normalde. Bu durumlarda 1.7 falan gösteriyor hic gostermemesi gerekirken. Stop edip çalıştırdigimda hersey normale geciyor. Ariza ışığı falanda yanmıyor. Sorun ne olabilir.
 
Arkadaslar 1.3 dizel j kasa sport aracim normalde rolantide 0.4 0.5 yakit gösterirken ara sira 15-20 km yol gidince ışıklarda durdugumda yakit ortalama yükseliyor 2.8 lere kadar cikiyor ve boşta 3000 devir gecmiyor. Vitesde giderken gazdan ayagimi cekince akistayken arac 0.0 anlik yakit tüketim gosteriyordu normalde. Bu durumlarda 1.7 falan gösteriyor hic gostermemesi gerekirken. Stop edip çalıştırdigimda hersey normale geciyor. Ariza ışığı falanda yanmıyor. Sorun ne olabilir.

Yakıt basınç regülatörü sorunlu olabilir Egr ve Dpf de kontrol edilmeli tıkanıklık olabilir.
 
O arada araç partikül temizleme yapıyor kardesim o yüzden partikül temizlettir hemen doluyor ben iptal etmeyi düsünmüyor degilim
 
  • Beğen
Tepkiler: cenk artem
Geri
Üst