Artık Twinport'lara da chip-tuning yapılabilecek...

bazukaa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
244
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
akrep11' Alıntı:
dikket et corsayla 7500 çevirip te motoru eline alma bi kaçgün sonra.sonuçta araçlarımız opel vtec ya da m3 diil:)
Araç zaten 6700 ceviriyo o zaman ben ne anladım o chıp'ten :)
 

skyeye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
4,977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
akrep11' Alıntı:
dikket et corsayla 7500 çevirip te motoru eline alma bi kaçgün sonra.sonuçta araçlarımız opel vtec ya da m3 diil:)

Sen Bora'nın 12.000 çeviren Corsa'sını duymamışsın anlaşılan;) .Üstelik 60hp ve tüplü...
 

akrep11

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
50
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
skyeye' Alıntı:
Sen Bora'nın 12.000 çeviren Corsa'sını duymamışsın anlaşılan;) .Üstelik 60hp ve tüplü...
duymadım.ama biçok dergi ve site takip ederim uzun yıllardır .hiçbi yerde görmedim 12000 çeviren corsa ya da motorlar dışında normal binek araç;) ayrıca chip sen daha fazla devir çevir diye uygulanmıyo aslında daha az devir çevir ,o az yani düşük devirlerde daha fazla güç al diye uygulanıyo.
 

skyeye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
4,977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
akrep11' Alıntı:
duymadım.ama biçok dergi ve site takip ederim uzun yıllardır .hiçbi yerde görmedim 12000 çeviren corsa ya da motorlar dışında normal binek araç;) ayrıca chip sen daha fazla devir çevir diye uygulanmıyo aslında daha az devir çevir ,o az yani düşük devirlerde daha fazla güç al diye uygulanıyo.

evet biz de site halkı olarak görmemiştik, gerçi ben hala görmedim ama o kendine münhasır bir araç :) Chip tabi ki sırf daha fazla çevirmek için uygulanmıyor ama işlevlerinden biri de rev limiti kaldırmak.Remap yapılabiliyorsa her devirin optimum avans ayarı yapılıyor diyelim istersen ona...;)
 

akrep11

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
50
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
eyvallah sen daha iyi biliyo ol bana uyar.ama mantıklı düşünürsen max. gücünü 5500-6000 devirde veren corsa c araç ,senin teknik açıklamalarınla remap ve avans ayarı yapılsa ,7500 devir çevirirken bağırmaktan ve motora zarar vermekten başka bişey yapmaz.ha adı o devirleri çeviriyo olur olmasına da ne gücünü koruyabilir,ne de zararsız idame edebilir.bi müddet sonra gider rektifiyeye
 

skyeye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
4,977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
akrep11' Alıntı:
eyvallah sen daha iyi biliyo ol bana uyar.ama mantıklı düşünürsen max. gücünü 5500-6000 devirde veren corsa c araç ,senin teknik açıklamalarınla remap ve avans ayarı yapılsa ,7500 devir çevirirken bağırmaktan ve motora zarar vermekten başka bişey yapmaz.ha adı o devirleri çeviriyo olur olmasına da ne gücünü koruyabilir,ne de zararsız idame edebilir.bi müddet sonra gider rektifiyeye

Yok valla benim daha iyi biliyorum gibi bir iddiam yok, zaten verdiğim örnek de extreme bi örnek oldu, Dünya üzeride Bora'nın arabası gibi başka bir araba yoktur sanıyorum...Kendisi şu an askerde, kendisine sorarsın ayrıntıları özelden mesaj atarak, hafta sonları online oluyor.Benim şahsi fikrimi sorsan 5 vitesin sonu hariç zaten zorlamam ben de arabayı o kadar, o da max ne kadar gidebiliyor onu görmek için.Çünkü Corsa C'nin 5. vitesi gerçekten çok yetersiz.Ama arabayı biraz doldurursan 7500 devirler de iş yapabilir...
 

istanbool

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
108
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
akrep11' Alıntı:
dikket et corsayla 7500 çevirip te motoru eline alma bi kaçgün sonra.sonuçta araçlarımız opel vtec ya da m3 diil:)

hic wallaaaa
 

ecumen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
hybrit beyinlerde genelde protec yoktur.çoğu zaman aracın immobilizer bilgilerini farklı bir yerde yazarlar motorun çalışmasına ait bilgilerin bulunduğu flash defalarca programlanabilir ama programlama esnasında(genelde obd fişinden yapılır yeni araçlarda)istenmeyen parazitler v.s cep telefonun olması yada işlem esnasında çalışması herşeyi altüst edebilir beyin bir daha programlanamaz.sıkıntılarda bundan sonra başlar:((
birde chiple devir kesici olayı bence biraz garip araç standartta 6400 çeviriyor müşteri istiyor 8000 devir bu işlemden sonra kol bacak çıkardı v.s yatak yorgan......blok patladı diye gidiyor.
motorun çevirebileceği devir bloğun yapısı egzantriğin yapısı tamamiyle mekanik parçaların özellikleri ile alakalıdır sadece chipin devir kesiciyi(devir keserken beyin enjektör sinyalini keser ateşlemeye müdahale etmez)yüksek devir çevirilecekse öncelikle mekanik parçaların modifiyesine başlanmalıdır.chip işin kolayı bence.gaz kelebeği genişletilmeli manifold kısaltılıp genişletilmeli v.s...ama öncelikle istenen nedir o önemli yüksek güç mü yoksa iyileştirilmiş bir tork eğrisimi hızlı bir gaz tepkisi mi
 
Üst