Artik opellerde arkadan itişin isteğe bağli olmasini istiyorum.

azizwxaziz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
53
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
OTOMOBİL DÜNYASINDAKİ REKABET TARTIŞILMAZ BİR GERÇEK.NEREDEYSE HER SENE KASALAR DEĞİŞİYO MAKYAJLANIYO TAKİP EDEMEZ OLDUM.BEN OPELİN İSTEĞE BAĞLI OLARAK ARKADAN İTİŞLİ ARAÇLAR PİYASAYA SÜREREK BİR ADIM ÖNE GEÇMESİNİ İSTİYORUM.BEN BELKİ OPEL ASTRA GSİ IN O GÜZEL BEYGİRLERİNİ YANLAYARAK KULLANMAK İSTİYORUM.:mad:
 

Vladimir

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
3,110
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merak etmeyin yeni astra ve insigniada sunulan adaptif 4x4 ler motordan gelen torkun %90 ı nı hızlanırken arka aksa veriyor
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
opsiyonel arkadan itiş gibi bir şey yapılması çok ama çok zor, fabrikada banttan 2 ayrı araç çıkması gibi birşey bu, satış durumlarını göz önüne alarak kaçtanesinde önden çekiş kaçtanesinde arkadan itiş olması gerektiği hesaplamalarından başlayıp, üretim bandında değişiklikler yapılması en öncesinde de tasarımda tamamen değişikliğe gidilmesi gerekir ki bu zamanda bu tür bir harcamayı hiçbir firma yapmaz..

yükselin de dediği gibi tek seçenek 4wd araç satın almak oluyor bu durumda...
 
G

Gökhan_55

Bilgi Girilmemiş
opel batıyor:)) sen ne istiyorsun:)) inşlhh gerçekleşir istediğin.
 

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
dün opel alman hükümetiyle görüşecekti noldu acaba?

ancak çekiş sisteminin opsiyonel olması mevcut otomobil üretiminde mümkün olan bir şey değil, aynı kasaya 2 farklı çekiş yapmaktansa farklı modeller üretebilirler.
 

azizwxaziz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
53
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
bende biliyorum zahmetli ve üretim maliyetini yükselteceğini. mekanik konusunda iyi bir tecrübeye sahibim.tabiki arkadan itişli bir araçta sadece defransiyel ve şaftla bitmiyo.1 motor konumu değişecek.buda yeni motor bağlantı kulakları takozları vs vs. kaputun altında köklü bir değişim demek.alt taban sacı şanzıman ve şafta uygun olacak biçimde değişecek.yeni kalıplar yeni maliyet.arkaya gelince sağlam bir yol tutuş için bağımsız süspansiyon olacak.yani tamamiyle değişik bir alt takım.viraj demirleri salıncaklar.akslar.BEN TORNACIYIM BİR SAÇ KALIBI ,DÖVME KALIBI,ALİMİNYUM ENJEKSİYON KALIBI KAÇ AYDA BİTER ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VS VS HEPSİNİ İYİ KÖTÜ BİLİYORUM.ama ben müşteriyim bunu opelde görmek isityorum.ve bu yeniliği opele yakıştırıyorum.
 

iason

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
543
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Opel değil, GM batıyor. En kötü ihtimalle GM, gider Opel'i başkasına satar. Opel'e gene birşey olmaz.
 

oguz_bio

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Dışarısı opel dolu. Hiçbirşey olmaz. Başka motor koyarlar olur biter.
 
Üst