Arkadaşlar Kesinlikle Tavsiye Ediyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan muratefen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Fabrika verilerine göre 100 km. de 0,2 lt. kazancın olduğu iddia ediliyor. O da 500 km. de 1 lt eder. Yani hiç bir fark yok bence....
 
Daha Yeni yokohama C - drıve aldım 215-55-16 ..daha önce de kullandım..tek kelime ile mükemmel.şu anda kampanya var adeti 165 ytl .
230 ytl den düşüldü.konforu harika.



c_drive_full.jpg
yokohama.MainPar.0004.Image.gif
http://www.tekinotomotiv.org/Yokohama/ac01.jpg
AC01.jpg
 
Son düzenleme:
Önceki gün lastikleri yeniledim. Eskiler Goodyeardı. Bridgestone aldım. Ses yarıya indi. Oldukça memnunum. Bilginize. (Fiyatı: 4x150-YTL)
 
Bende Yeni Lastik Almayi Düşünüyorum.ancak Bir Türlü Karar Veremedim.michelin Için Eskisi Kadar Iyi Değil Dediler.orjinali Fransiz Biliyorum Ama Ispanyadan Geliyormuş Aracim 2004 Astra Njoy. Ebatlari 195 60 15.siz Ne Tavsiye Edersiniz.
 
Arkadaşlar Son Nokta Lastik Gibi Lastik 1000 Km Yol Yaptim Energy Saverle Yol Tutuş Esneklik Harika Düşünmeden Alabilirsiniz
 
michelin ler icin bulabilirseniz almanya yada fransa malı bulmaya bakın. ben baktım italya ispanya falan geziyor almadım. ben lastikçilere girdiğimde hep fiyat önemli değil bana hangisini önerirsin dedim ve sanki ağızbirliği etmişcesine hankook dediler ve bende onu aldım. slikonlu bir lastik ve genelde arabayı virajlarda falan zorlarım ve bu lastik bana mısın demiyor. ben gidin bunu alın demiyorum dikkat edin bi sorun bakalım sizin girdiğiniz lastikçiler ne diyor bu lastik hakkında. fiyat falan merak eden olursa ankara lastik bilgileri diye aratsın detayları bulabilir.

bu arada kuzenimin aracındaki michelinde balonlama yaptı bir kasise girince onu bende biliyorum. yokohama için birde çok güzel diyordu lastikçiler. araştırın işte.
 
evet arkadaşlar,bende bugün arabama 195-60-15 orijinal lastikleri (Dunlop) 50.000 KM yapmışlardı.
aşağıda linkte görüldüğü gibi NOKİAN (H) Fillandiya malı lastikleri tanesi 160 YTL den 4 adet aldım. Gayet sessiz ve sürüş keyfi.

Daha önceki lastiklerden bayağı ses geliyordu, şimdi ise motorun sesini duyuyorum. Memnunum, ismi pek duyulmamış lastik, bir araştırın derim.
Fransızlara da hizmet etmemiş oluruz.....Kalın sağlıcakla....:rock

http://www.saglamotomotiv.com/index.php?option=com_ezstore&Itemid=32&func=detail&id=266
 
Çelik tel korumaya plastik diye iddia ediyordunuz, onu geçip bu kezde çelik örgü demişsiniz. Israrla çelik örgüden bahsetmediğimi belirtmeme rağmen hala aynı şeyleri konuşuyoruz.Çelik örgü tüm lastiklerde bulunan bir katman bunu herkes biliyor. Fotograf koymama rağmen (bir önceki mesajınızda jant ezmesin diye konuyor demiştiniz ayrıca) dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz..Birde Lassa Impetus Sport'u uzakdoğu ayarında diye kötülüyorsunuz. Kullandınız mı veya kullanıyormusunuz ki bu kadar net konuşabiliyorsunuz anlamadım.. Ayrıca 55 yanak ince değildir, bu konuda ısrarlıyım. Ve tüm ince yanaklı lastiklerde bahsi geçen koruma yoktur. Umumiyetle lafı çok belirsiz bir laf...O kadar yazılanın üzerine bunları diyorsanız sizinle paylaşacak birşeyim yok demektir. Çok uzadı ve sıktı beni bu konu. Asılsız ve ortalama konuşmaların kimseye faydası yoktur unutmayalım. Lastikler konusunda oldukça fazla araştırma yaptım, kulaktan duyma bilgiler yazmıyorum buraya..


Ayrıca her önüme gelenin lafına inanacak durumda değilim çok şükür. Bridgestone Potenza GIII kullandım, GoodYear HydraGrip kullandım ve şu an Lassa Impetus Sport kullanıyorum. Hiçbiri babamın şirketi değil, sadece kullanıcıyım, hiçbir fark yok diyorum. Keyfiniz bilir diyorum....

Plastik demedim, lastik dolgu dedim. 'Umumiyetle' sozcugunu, senin bir onceki sayfada kullandigin "......yanak korumasi icin celik kusak konuluyor artik lastiklerin coguna" seklindeki cumlende gecen "coguna" ile ayni anlamda kullandim, yani belirsiz degil. Sen jant olcusunu (ornegin 16 inc) dikkate alip konusuyorsun. Yani hem jant olcusu hem de yanak yuksekligi buyuk olan balonlu lastiklerde bu yanak/jant koruyucu (hem yanagi hem de janti korur) varmidir? Hayir yok, niye? taban genisleyip yanak inceldikce jant adeta sert ve buyuk bir kitle halini aliyor lastik ise zayiflamis oluyor. Aslinda ayni seyden bahsediyoruz, sen sadece dolayli anlatimi tercih ediyorsun. Digeri ise sen, yanak/jant koruyucunun celik kusak oldugunu iddia ediyorsun, ben de bunun lastik (plastik degil) dolgu olmasi gerektigini ileri suruyorum. Mantiken lastik dolgu olmasi gerekir diye dusunuyorum. Cunku o kusagin gorevi, jantin lastigi ezmesini ve kaldirim vb.nin de janta hasar vermesini engellemek. Asilsiz konusmuyorum, goruslerimi yaziyorum. "ortalama konusma" ile neyi kastediyorsun anlamadim, daha dogrusu "kifayetsiz-bilgisiz" anlami vermek istemedim. "Kullanma" meselesine gelince, evet degisik markalar kullandim (L. impetus kullanmadim, ayrica dikkat edersen, fiyati Uzakdogu lastikleri civarinda dedim, onlar gibi kotu/iyi demedim, zaten hali hazirda toyo-japon kullaniyorum). Bu foruma katilmamdaki amacim hem tecrubelerimi aktarmak hem de aktarilan tecrubelerden yararlanmak. Amac da paylasim degil mi zaten? Ama sana hak veriyorum, uzatmaya gerek yok.
Selamlarimla..
Seyf Kamali
 
Son düzenleme:
:) Teşekkürler açıklamalar için. İnsanın ruh hali yazdıklarına da yansıyor bazen, onun için uzayabiliyor bu tarz konular. Ama olsun karşılıklı gelişmek maksat...Çelik olduğu konusunda kanıtla birlikte tekrar dönücem :D yakında... (plastik-lastik farklı tabi dikkat etmemişim:D )
 
Son düzenleme:
arkadaşlar bugün yeniledim 4 lastiğide.eskileri good year dı.bugün michelin energy saver(yeni çıkan)taktırdım.çok memnun kaldım tam olarak test edemedim ama arabanın gidişi değişti.konfor arttı sesten eser kalmadı.herkese tavsiye ederim.tanesine 135 ytl verdim(Balgat michelin)
 
Geri
Üst