• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

arkadaşlar bi el atın,corsa b tampon ve yan bakalit boyama

opelliCa_y$L

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2007
Mesajlar
84
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
arkadaşlar arabamın tampon ve çamurluk üstlerindeki plastik parçalar,kapıkolları ve aynaları boyamayı düşünüyorum.ama aracın rengine değilde tamamen siyah a boyatmayı kafamdan geçiriyorum sizce nasıl olur?normalde araç 2 renk olunca ruhsata ilave gerekio .ama bu şekilde siyaha boyatırsam hem farklı bi görüntü olmuş olur hemde ruhsata ilaveye gerek kalmaz die düşünüyorum.
kırmızı düşünmememin sebebi ise trafikte çokca rastlıyorum biraz farklı olur die düşündüm.
şimdi diceksinizki zaten siyah die ama mat ve plastik rengi :S ama boyandıktan sonra parlak bi siyah renk olcak.
sizden tawsie ve önerilerinizi bekliom arkadaşlar

11111.jpg
 
ya uyemızın bırısı boyamıstı yaaa fotosu bıle vardı ama hangı uyemızdıkı
 
kendi arabasının rengi mi yoksa siyaha mı?
aynı böyle kırmızıydı hemde. tamponları vede camurluk agızlarını da kırmızıya boyamıstı
 
aynı böyle kırmızıydı hemde. tamponları vede camurluk agızlarını da kırmızıya boyamıstı
hmm peki sence kırmızı mı siyah mı olması daha deişik durur?mesela metalik siyah ta olabilir?
 
valla kırmızı çok hoş durmustu ama o fotoyu nasıl bulcaz yaa bı kaç ay oldu. kacıncı sayfadadır aceba
 
bakıym bulabilcemmi :D
 
evet farklı olmak güzeldir ama farklı olacağım diye yakışmayanı yaptırmana gerek yok bence kırmızı daha isabetli olur ;)
 
madem bi boya işine girceksin tampon altlarını kırmızıya boyat daha güzel olur geri kalan kısımları da boyatma plastik kısımlar için kullanılan bakım ürünlerini kullan parıl parıl parlar.....
 
yinede kırmızıdan yanayım ben
 
Geri
Üst