aracımdaki sorunlar

teoman477

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
297
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Arkadaslar aracım c2 vectra, landirenzo marka lpg var. ilk kalkıştan sonra 2. vitese geçtiğimde düşük devirde titriyor. Düz yolda veya yokuş aşağı inerken ayağımı gazdan çektiğimde yine titreme yapıyor tekrardan gaz verince titreme kesiliyor. Daha önce 2 defa arıza lambası yandı ilkinde "titreme sorunu" ikincisinde yanlış hatırlamıyorsam "1, 2, 4 ateşleme sorunu" adında hatalar verdi. Ben bujilerin değişim zamanın geldiğini düşünüyorum.
Aracı çalıştırırken motorun ilk ataşlemede çalışması gerekirken biraz geç çalışıyor. Geçen hafta marş motorunun bakımını yaptırdım, marş selenoidi değiştirildi ama düzelmedi. Bu sorununda benzin pompasından olabileceğini düşünüyorum. Benzin pompasının görevini tam yapıp yapmadığı ölçülebiliyormu?
Başka bir sorun ise cam suyu fiskiyelerinin her ikisininde de tek çıkışı çalışıyor. Normalde her bir fiskiye çift çıkışlı. Geçen ay sıcaklık -12 derece kadar düşmüştü o sıra bir hafta kadar cam suyu donmuş ve çalışmamıştı. sizce zamanla düzelir mi?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 

teoman477

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
297
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Bir sorum daha olacak elm327 c2 vectraya uyumlu mu. Opcom mu olması gerekiyor.
 

halilakel

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
2,145
Tepki puanı
3
Puanları
38
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Arkadaslar aracım c2 vectra, landirenzo marka lpg var. ilk kalkıştan sonra 2. vitese geçtiğimde düşük devirde titriyor. Düz yolda veya yokuş aşağı inerken ayağımı gazdan çektiğimde yine titreme yapıyor tekrardan gaz verince titreme kesiliyor. Daha önce 2 defa arıza lambası yandı ilkinde "titreme sorunu" ikincisinde yanlış hatırlamıyorsam "1, 2, 4 ateşleme sorunu" adında hatalar verdi. Ben bujilerin değişim zamanın geldiğini düşünüyorum.
Aracı çalıştırırken motorun ilk ataşlemede çalışması gerekirken biraz geç çalışıyor. Geçen hafta marş motorunun bakımını yaptırdım, marş selenoidi değiştirildi ama düzelmedi. Bu sorununda benzin pompasından olabileceğini düşünüyorum. Benzin pompasının görevini tam yapıp yapmadığı ölçülebiliyormu?
Başka bir sorun ise cam suyu fiskiyelerinin her ikisininde de tek çıkışı çalışıyor. Normalde her bir fiskiye çift çıkışlı. Geçen ay sıcaklık -12 derece kadar düşmüştü o sıra bir hafta kadar cam suyu donmuş ve çalışmamıştı. sizce zamanla düzelir mi?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

eğer pg ayarlarınız düzgün ve aracınız önceden sorunsuz çalışıyorduysa ;öncelikle bujilerinizi yenileyin, aracınız twinport motorsa tek tırnak ,değilse çift tırnak buji kullanın, marka olarak bosch,gm,ngk tercih edebilirsiniz,eğer yine tekleme sorununuz düzelmezse ateşleme bobinini delphi marka olarak yenileyin,benzinde geç çalışmaya gelince ,eğer lpg sisteminizde gaz kaçağı ya da kalibrasyon ayarı gibi problemler yoksa benzin pompasının çıkış hortumu içten çatlama yaparak aracın ilk çalışmasını zorlaştırabiliyor bunu kontrol edin,idareten normal bir hortumla test edebilirsiniz ama arıza burdaysa bu hortumukesinlikle orjinal gm olarak değiştirin hortumun orjinalinin 45 tl civarında olması lazım ,cam suyu fıskiyeleriniz tıkanmıştır,toplu iğne yardımıyla açmaya çalışın, elm 327 opcomla aynı alt yapıya sahip olmalı ama bence opcom program yönünden daha mantıklı....
 
Üst