Aracim marŞ basiyor ama start almiyor

pandora62

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar bende 1997 model daewoo espero 2cdi var.bu araçta Opel Ascona C motoru var.daewo ile ilgili netten bişey bulamadığım için size sığındım bilgisi olan bi yardım.

sorunum araç çalıştıktan sonra yarım saatlik bir yola gittikten sonra durduğumda genelde marş basıyor ama araç çalışmıyor.bazen sabah kalktığımda çalışmıyor.10-15 dk bekledikten sonra çalışıyor.yani kafasına eserse çalışıyor esmesse çalışmıyor.şarz dinamosu dediler tamir ettirdim sorun yine aynı.aracın motoru yandı yeni motor yapıldı ama araç araç olalı bu sorun geçmedi..kaç tamirciye götürdüm hepsi başka birşeyin değişmesi gerektiğni söyledi ama malum zaman kötü güven yok.zaten param olsa satıp başka araç alacam oda yok.bilgisi olan arkadaşlar fikir verirlerse sevinirim.
 

DogukanGeyik

Kayıtlı Kullanıcı
44-Malatya
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1,983
Tepki puanı
7
Puanları
38
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Enjektör , benzin pompası , borular ve ateşleme diyorum.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hakan Bey Deawoo araçta Ascona motoru var doğru ama motor hangisi? 2,0cdi motor o zamanlar yoktu ki?
 

pandora62

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
daewoo espero
http://de.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Espero

motor secenekleri 90 ve 105 bg

yakit 8-8,5 litre / 100km

aracda opel motoru / teknigi ile donatilmis ( lisans )
sase olarak
bu aracin altyapisini kullaniyor

Opel Ascona C 1981- 1988

http://upload.wikimedia...na_C_front_20071022.jpg

internetten bu bilgiye ulaştım

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:29 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:21 ----------

bugün gene aynı sorunu yaptı sabah 5te havaalanına giderken tekel bayi önünde durunca unutup motoru stop ettim etmez olaydım bi inat etti abi vurdurup çalıştırdım uçağı kaçırmadığımıza şükür.genelde bu sorunu uzun yola çıkınca ve aracı biraz hunharca kullanınca oluyor.malum 2000 motor araç tüp takılı arac durup kalktığında gazı iyi ayarlamak lazım çoğunlukla titretiyor gazı çok vermek lazım yemiyor bu aracı tüpte titretmeden devrinde kullanmak mesele.hal böyle olunca birazda araca sinirlenince araçta kızıyor bu duruma durdunmu ancak vurdurmak gerekiyor çalışmıyor.birde aracın fanı hararet son çizgiyi geçmeden çalışmıyor 500metre 1 km yapmadan ısınıyor fan çalışıp orta kademeye alıyor fan durunca hemen gene tırmanıyor.bu sorun aracın ısınması ile ilgili olabilirmi? yada bu araçta bu ısınma normalmi?
 

ahmetokur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
2,746
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aynı sorun peder beyin aracında vardı geçen sene.. Sizin araçlarda marş kömürü diye bişey var mı bilmiyorum ama kömürü değiştirince sorun kalmamıştı.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Şimdi Aracınız muhtemelen 2.0 motor C20ne.
Öncelikle motor sıcaklık sensoruna baktırın,sonrası enjektörlere ve yakıt basınc ventiline.
 
Üst