Aracı Çalıştırmada tekleme ve radyo kapanması, farların sigortası atması v.s.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ermirza
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ermirza

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merahaba arkadaşlar 2002 otomatik corsa benzinli aracımda sabahları ve ya uzun süre (5 saat ve üzeri) çalıştırmadığım zamanlarda araba çalışmıyor marşa basarak aracı çalıştırabiliyorum ayrıca radyo geçenlerde kendini safe moda aldı şifresini girdim düzeldi bu sabahda radyoyu açıyorum kendini kapatıyor bazen farların stopların sigortası atıyor bu üç sorunun biyerden kaynaklı olduğunu düşünüyorum 1.Gaza basarak tekleye tekleye çalışıyor
2.Radyo Sürekli Sorun çıkarıyor
3.Farların sigortası atıyor
Bu üç sorun aynı zaman içerisinde baş gösterdi sizce sıkıntısı nedir ne değildir yardımlarınızı bekliyorum...
 
Son düzenleme:
Öncelikle akünüze baktırın ardından şarj dinamosu kolektöre(regulatöre) baktırın
 
Öncelikle akünüze baktırın ardından şarj dinamosu kolektöre(regulatöre) baktırın
aküyü ölçtürdüm sıkıntı yok şarj dinamosu ona baktırayım akşam ;)teşekkürler
 
geç çalışıyor anladıgım kadarıyla aracınız uzun beklemelerde.boyle bır sorunum vardı kaç ustaya gıttımse çözemedı sonra bırıçözdu benzın geri dönüş valfi çıktı.sigorta atması amperinin üzerinde bır akım çekmesi sebebidir yade şase yapıyordur ki şase yapan araç sigorta attırmıyorsa aracı teklettirir kesinlikle ve kesinlikle tesisatınızda bir kaçak var inceleyip baktırmanız gerek hatta kısa bır yol hangı hatların sigortası atıyorsa once o hattan başlayın aramaya 2)son zamanlarda extra yapılan elektrıksel bır iş yada taktırılan elektrıklı bır parca (led,teyp,lamba vs) onların bağlantılrı kontrol edilmelidir.220 şebeke gerilimindeki sigorta arızası neyse 12 v arızasıda aynıdır.Teyp in safe moduna girme sebebide bir şase anında en kısa yolu seçen elektrık akımı önünde güç(ampul,teyp vs)olan yer yerine şaşe yi daha kısa görüp ona gider ve teyp minimum 10 volt çalışacaksa 9 a düşer buda korumaya geçer.umarım yardımcı olmusumdur
 
geç çalışıyor anladıgım kadarıyla aracınız uzun beklemelerde.boyle bır sorunum vardı kaç ustaya gıttımse çözemedı sonra bırıçözdu benzın geri dönüş valfi çıktı.sigorta atması amperinin üzerinde bır akım çekmesi sebebidir yade şase yapıyordur ki şase yapan araç sigorta attırmıyorsa aracı teklettirir kesinlikle ve kesinlikle tesisatınızda bir kaçak var inceleyip baktırmanız gerek hatta kısa bır yol hangı hatların sigortası atıyorsa once o hattan başlayın aramaya 2)son zamanlarda extra yapılan elektrıksel bır iş yada taktırılan elektrıklı bır parca (led,teyp,lamba vs) onların bağlantılrı kontrol edilmelidir.220 şebeke gerilimindeki sigorta arızası neyse 12 v arızasıda aynıdır.Teyp in safe moduna girme sebebide bir şase anında en kısa yolu seçen elektrık akımı önünde güç(ampul,teyp vs)olan yer yerine şaşe yi daha kısa görüp ona gider ve teyp minimum 10 volt çalışacaksa 9 a düşer buda korumaya geçer.umarım yardımcı olmusumdur

Cok tesekkur ederim soyledikleriniz cok mantikli aslinda yarin arabayi goturucem ustaya aynen ileticem tekrar tesekkurler yardimlariniz icin
 
rica ederim umarım çözülür.
 
Geri
Üst