Bende yaklaşık bir aydır, 1.3 astra sedan sahibiyim. Bundan önce 155 hp 2.0 litre alfa romeo aracımı lpg ile kullanıyordum ve şehir içi ortalama 100, km'de 13'litre lpg yani 25 kruşu ortalama yakıtım vardı(aylık benzin hariç) çocuk olunca; artık ekonomi yapayım, dedim ve dizel astra aldım. Bir ayda iki full depo mazot bitirdim ve ıcs de gördügüm ortalama tüketim 6.4 lt fakat kara düzen hesap yaptığımda, 28, kuruş yakıyor arabam araba daha 25.000k km'de bu veriler bana fazla geldi. Acaba normalmi yoksa bir anormallikmi var? Deneyimli astracı arkadaşlar beni aydınlatırsa sevinirim.
Sent from my iPhone using Tapatalk