- Katılım
- 25 Eki 2010
- Mesajlar
- 337
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 54
Regülatör içinde kaçak varsa görmek imkansız. Bazen su diyaframının ya da gaz su bölmesinin arasında kaçak olabiliyor ve gaza su karışabiliyor. Ya da regülatör su bölmesinin kapağında çok küçük bir kaçak olabiliyor bunu görmek için:
LPG ciye gidip, regülatör su giriş çıkış hortumunu sıkı şekilde birbirine bağlattırın, sonra benzinde birkaç gün gezip eksiltmenin devam edip etmediğini kontrol edin. (bu durumda sadece benzinde gezebilirsiniz. Yani bu deneme sırasında lpg yi açan valfin kablolarından birini de çıkarttırın ki kesin güvenli olsun)
1.Eksiltme durdu ise regülatörün değişimini isteyin.
2.Eksiltme durmadı ise diğer hortum bağlantılarını kontrol edin.
Sıcak su dolaşımında olan çok küşük kaçaklar, damlama olmadan suyun buharlaşması sebebi ile çok zor tespit ediliyor. Ama bulmak imkansız değil.
a) bağlantı noktalarında buharlaşma artığı pas veya tuz izi aranabilir
b) Soğuk motora gaz verip gözlemlerseniz de bulunur.
LPG ciye gidip, regülatör su giriş çıkış hortumunu sıkı şekilde birbirine bağlattırın, sonra benzinde birkaç gün gezip eksiltmenin devam edip etmediğini kontrol edin. (bu durumda sadece benzinde gezebilirsiniz. Yani bu deneme sırasında lpg yi açan valfin kablolarından birini de çıkarttırın ki kesin güvenli olsun)
1.Eksiltme durdu ise regülatörün değişimini isteyin.
2.Eksiltme durmadı ise diğer hortum bağlantılarını kontrol edin.
Sıcak su dolaşımında olan çok küşük kaçaklar, damlama olmadan suyun buharlaşması sebebi ile çok zor tespit ediliyor. Ama bulmak imkansız değil.
a) bağlantı noktalarında buharlaşma artığı pas veya tuz izi aranabilir
b) Soğuk motora gaz verip gözlemlerseniz de bulunur.