Araba alacağım sizce hangisi?

fb19071

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
8
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim sağolun kararımı Octaviadan yana kullandım 1 haftadır çok araştırdım aracı babama alacağım ona en iyi gidecek araba olduğuna karar verdim.
Nedenlerine gelince
1 - Benim memleket soğuk Erzurumda oturuyorum kış şartları için dizel çok uygun olamadığını düşünüyorum enjektör problemi dpf tıkanıklığı, -30 larda donma ihtimali bunun için az yakan benzinli bir araç olduğundan octavia dedim 1.0 motordan insanlar 5.5 - 6 litre beklediği için 7 - 7.5 litre yakınca çok diyor. Videolardan ve yorumlardan çıkardığım sonuç bu basınca çok yakar diyorlar basınca az yakan araba varmı bilemiyorum 1.3 cdti aracın var basınca 7 litre yakıyor bırakın benzinlide basınca 10 litre yaksın.
2- Babam için genişlik ve bagaj çok önemli bundan dolayıda octavia dedim.
3 - Oto ses sistemi dükkanı olan bir arkadaşımında dediği gibi yeni her zaman yenidir garajda hiç çıkmasa bile arada 5 yıl var.
4 - İkinci eli reşat altın. Galericilerden aldığım duyum. Yakıtı çoktu arabayı sevmedik vs. olsa bile Satmaya karar verirsem çok sıkıntı çekmem diye düşünüyorum.

Olumsuz yanı ise
1 - Boş bir araba direksin tuşları bile yok bune yani hangi devirdeyiz artık ama babam için sorun değil eski aracı gırtlak dolusu manuel b180 idi koltuk ısıtma hariç hiçbir özelliğini kullanmıyordu.
2 - C segmenti bir araç her zaman derim araba en az D segmentinden başlamalı ama malum ekonomik durumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip

fb19071

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
8
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Birde zaman gösterecek ama 1.0 tsi motor bence dayanıklı motor çıkacak şuanda ilanlarda 160 bini devirmiş araçlar sıkıntı yazmamışlar işte şunu bunu yeni değiştik gibi 200 bini devirmiş vir kaç a3 var onlarda şimdilik bir sorunla karşılaşmamış oluşan sorunlar gaz kelebeğı ecp arızası genelde bildiğiniz gibi bir çok 1.2 tsi motor yağ yakıyor ve bir çök tsi 1.4 tsi piston kırıyor bence bunun temel nedeni aracı sıkıştırarak motor çok ısındığından oluyor altta vereceğim bilgi ile 1.0 motor motor ısısı yönümden değim gösterilmiş.
Yüksek teknoloji TSI. Yeni Golf The Golf TSI BlueMotion'ın 999 cm3 turboşarjlı direkt enjeksiyon benzinli motoru tamamen yeni bir tasarım. EA211 serisi bir dizi yepyeni benzinli motora ev sahipliği yapıyor. Seride hem 3 silindirli hem de 4 silindirli motorlar yer alıyor. EA211 serisi motorlar Volkswagen'deki ilk çıkışlarını “up!” modeli ile birlikte yapmıştı. Yeni Golf TSI BlueMotion'a gücünü veren yüksek teknoloji motor en yeni ve en ileri 3 silindirli versiyon.




Süper hafif. Döküm alüminyumdan yapılmış ultra dayanıklı krank muhafazası ve pek çok diğer detay sayesinde, motor çok hafif ve iç sürtünme en aza indirgenmiş.



Mükemmel ısı kontrolü. Öne çıkan bir diğer özellik de ısı yönetim sistemi. Isınma evresinde egzoz gazlarından mümkün olan en verimli enerji kullanımını sağlamak için ve motoru ağır yüklerde daha da verimli soğutabilmek için, egzoz manifoldu silindir başına tam entegre edilmiş ve bir soğutma katmanıyla donatılmış.




Volkswagen mühendisleri ayrıca bir çift döngülü soğutma sistemi de tasarlamışlar. Motor mekanik çalışan soğutucu pompalı bir yüksek dereceli döngü tarafından soğutuluyor, elektrikli pompa ile çalışan düşük dereceli bir döngü ise soğutucuyu gereken durumlarda intercooler ve turboşarja dağıtıyor. Bunun yanı sıra, çift döngülü soğutma sistemi gerekli çalışma noktalarına ihtiyaç duyulan kadar enerji dağıtan sıralı enjeksiyonlu bir yağ pompasına sahip.



Mükemmel şarj. Egzoz manifoldunun tasarımı sayesinde, Volkswagen turboşarj için oldukça kompakt ve hafif, tek sarmalı bir kompresör seçebilmiş. Golf TSI BlueMotion'da intercooler, enjeksiyonla kalıplanmış plastik endüksiyon borularına entegre edilmiş. Bunun avantajı, oldukça hızlı basınç üretimi ve maksimum 200 Nm tork alma imkanı. Bu da 3 silindirli arabalar arasında en iyi değerlerden birisi. Motorun performansı oldukça dinamik.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
Üst