Ankara'da İnanılmaz Opel Servisi

efedkr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
981
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
OPAK bayi değil sadece bakım yapar, biz memnunuz, başka memnun olan arkadaşlarda var.. uğra sende ben tavsiye ederim..
 

06kpr19

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
226
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
opak bayi değil sadece bakım yapar, biz memnunuz, başka memnun olan arkadaşlarda var.. Uğra sende ben tavsiye ederim..



sağol kardesim,
opak yani konya yolundaki değilmi hem banada yakin konyadan direkt girer orda yaptiririz arabamizi ben onalrdida bayi diye biliyordum kusura bakmayin.

Peki ben arabayi opisden aldim

satişdaki arkadaslar super di ilgi alaka (indirim:) )
oranin serviside mahser yeri gibiydi oranin ki nasil
 

CeyCeyX

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
2,973
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
ostimde uzaycagi sokakda Opak .. oraya git
 

MadeN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
6,208
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
bilginin olmuş olması güzel tabiki, 2.el kontrolde servis pert kaydına nası bakar tramer sorgulamalarını sigortacılar yapabiliyorken onu merak ettiğim için söyledim ztn emniyetle ilgili olayıda...

yahu söylemeyim diyorum üstünden yıllar geçmişte.. öyle bi bilmiş bilmiş anlatıyorsunki yunus kardeşim..sizin "belki o eleman ayrılmıştır" orda kontrol yapan arkadaş şimdi görsem tanımam.. tek parça boyalı dediği araba komple boyalıydı.. bunu anlatmak istemiştim ben.. tabiki bunu o arkadaşa değil çalıştığı servise mal eder sorunu yaşayan kişi.. deşmek istemiyorum arabayı satalı 2 yılı aştı.. ama bu anlattıklarını anlamakta güçlük çekiyorum..

servisin görevi tabiki pert kaydına bakmak değildir bunu biliyoruz.. servisin görevi hasar görmüş parçaları tespit edip bunu alıcıya aktarmaktır..

neyse işte olan oldu.. varsa da bi hata düzeltilemez.. irdelemek amaçsız ve yersiz olur.. canımız sağolsun.. sadece ufak bir anı dediğim gibi..
 
Son düzenleme:

cenkerden

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
80
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
arkadaki servis kapısından girdim. bir kat alta inince parça kısmı oradaydı. tam tamir yerinin olduğu yerde dipte, merdivenlerin karşısında. yalan söylediğimi falan mı düşündünüz.

opak opel e 3 yıldır giderim ve istedıgım herseyı yaparlar,sizi karsılayan o recepcıon görevlisi bilgili,opelin eğitimlerine katılan birisidir,tamam çalısan ustaların yuzleri biraz asıktır ama oda iş stresinden falandır,o yedek parca bolumundeki arkadaşlarda konularında uzman sayılabılecek kişilerdir.ayrıca o yedek parca böümünde oranın sahibi mürsel usta olur keşke ona denk gelseydınız.birde servisin arka taraftan girişi kaporta boya girişidir,orası zaten alt kat,yedek parca ıçın üste cıkmanız lazım,bence servis isimlerini karıstırmıs olabılırsınız.tabi opak opel mukemmel demıyorum,onlarında benım aracımda yaptıkları hatalar oldu ama bir reis den,bir opan dan daha iyilerdir.
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
46
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
yahu söylemeyim diyorum üstünden yıllar geçmişte.. öyle bi bilmiş bilmiş anlatıyorsunki yunus kardeşim..sizin "belki o eleman ayrılmıştır" orda kontrol yapan arkadaş şimdi görsem tanımam.. tek parça boyalı dediği araba komple boyalıydı.. bunu anlatmak istemiştim ben.. tabiki bunu o arkadaşa değil çalıştığı servise mal eder sorunu yaşayan kişi.. deşmek istemiyorum arabayı satalı 2 yılı aştı.. ama bu anlattıklarını anlamakta güçlük çekiyorum..

servisin görevi tabiki pert kaydına bakmak değildir bunu biliyoruz.. servisin görevi hasar görmüş parçaları tespit edip bunu alıcıya aktarmaktır..

neyse işte olan oldu.. varsa da bi hata düzeltilemez.. irdelemek amaçsız ve yersiz olur.. canımız sağolsun.. sadece ufak bir anı dediğim gibi..


Bakin siz komple boyali derken, araci baska yerde baktirip mi diyorsunuz yoksa tramer kaydina goremi, adamlar calinti aracla change yapiyor aldiginiz araba perttir ama sadece sasi numarasinda perttir, sase motor vs farkli bir yerden alinmisitir, motor ve sase no degistiriliyor, bence opak a yazmadan once bu islerin nasil yapildigi ni bir arastirin derim, araciniz tas gibidir ama sase nosu perttir...:eek:

Cok insan var boyle...
 

bedevi1903

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Benim aracımda sürekli stop ediyordu servis arızayı bulmaya 80 lira istedi tamirine ise 400 ile 800 arası çıkar dedi neyse ki ANKARA dayız OPEL GARAGE sagolsun bi elektrikçiye yönlendirdi 40 lt ye hallettik
 

Heavenguardian

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
205
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Öncelikli arkadaş yazdıklarını sadece tutarsızca sallamış,

Opak Opel yani benim yerim İstanbul yönünde Şaşmaz değil Ostim'de...

Giriş kısmındaki servis danışmanı sormuş bu opelin hangi modeli diye buna sadece gülüyorum... Servis Danışmanı 1.4 dizel mi diye sormuşya gel sana opelin bilmediğin motorlarınıda anlatsın...

En bomba yerlerden biri burası, arkadaş ''beni parça kısmına yönlendirebilir misiniz diye sormuş ve alt kata yönlendirilmiş tamam'' demiş inmiş, bizim serviste resepsiyon,servis ve yedek parça aynı katta arkadaşı nereye indirmişler merak ettim gerçekten...

Yedek parçada ''Klima hortumu ne? Öyle bir parça mı var?''; denmiş, bizim yedek parçadaki arkadaşlarım biri 12 yıldır diğeri 9 yıldır sadece opel üzerine çalışıyorlar dediğin şeye yine hep birlikte güldük... ''Acaba ben de mi sıkıntı var diye düşündüm'' yazmışsın ben ona cevap veremiycem... Ha bide tekrar yukarı çıkmışsın merak ettim gerçekten sen nereye çıkıp iniyosun?...

Bu seferde servisimizdeki ustabaşının yanına gelmişsin buda 14 yıldır bizimle birlikte çalışan Remzi usta o da sormuş ''1.4 dizel mi ve klima hortumu ne'' diye bunu sabah Remzi ustaya söyledim önce güldü sonra... Tekrar diyorum gel servis danışmanın sana anlattığı senin bilmediğin o opel motorlarını remzi usta daha detaylarıyla anlatsın...
En bomba yer burasıdır ''Haaa o klima hortumu mu?'' ya söylediğin iyi oldu bizde yıllardır düşünüyoduk bu hortum ne işe yarar niye bunu koymuşlar arabalara diye...

''Bir şikayet dilekçesi yazdım ve opelin kutusuna attım. Fakat ciddiye alınmadı ki bir aydır arayan olmadı.'' şikayet kutusunda öyle bir dilekçe yok olan dilekçelerdeki yorumlarıda faxlayabilirim istersen...

''Konudan ne anlarsanız onu anlayın'' demişsin ben bişey anlayamadım ve neden böyle şeyler yazdığını... Kafana göre canın sıkılmış demekki kendine iş aramışsın...

Kimsenin oturduğu yerden Opak Opel şöyle böyle diye hiç bir dayanağı olmadan sallamaya ve karalamaya hakkı yoktur...

Bununla ilgili cevap bekliyorum ama söyleyeyimki tutarlı cevaplar olsun...

Bolu İlinden gelerek Ankara Otoban Gişelerinden çıktım ve ankara merkezine doğru ilerledim. Güvercinliğe yaklaştığımda yolun sağında bir opel servisi gördüm ve sağa ayrılan yola girip arkada bulunan servis girişine gittim. Aracımı da buranın önüne park ettim. Daha sonra yaşadığım olayla ilgili sinirlenerek çıktım. İnternetten baktığımda o mevkiide tek bir opel yetkili servis gözüküyor o da opak... Ben opel'den habersiz faaliyet gösteren bir yetkili servise mi girdim o zaman? Daha tutarlı olabilmek için Ankara'da olsam gelip tekrar bakardım ismine cismine ama mesleğim dolayısı ile ne gecem var ne gündüzüm. Hani demişsiniz ya işi gücü yok diye, işim gücüm olmasa bir ay önce yazardım bunu. İşten az evvel geldim birazdan yine gideceğim. Keşke opel servislerine gelen ve yukarıda şikayetlerini belirten müşteriler de sizin bu yazdıklarımı okuduktan sonra mutlu olduğunuz kadar mutlu ayrılsa. saygılar...
 

efedkr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
981
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bence mesajlarını düzelt girdiğin servis açıkça belli ki OPAK değil..
 

Heavenguardian

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
205
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Öncelikle herkese merhabalar;
Uzun zamandır işlerim münasebeti ile giremiyordum siteye ama geçen başımdan geçen olaydan sonra "Bunu kesinlikle paylaşmalıyım" dedim.

Geçen ay görev yaptığım Bolu ilinden çıkarak bir kurs için aynı zamanda memleketim olan Ankara iline geldim. Gelmişken 2006 Model Opel Astra H 1.4 twinport Essentia marka aracımın bir ay kadar önce kelepçe yerinden kesilen ve su kaçıran klima hortumunu değiştirmek için Ankara'nın İstanbul istikametinden girişinde şaşmaz'a yakın (OPAK servis'inden aldığım mesajlara binaen tekrar baktığım opel.com'daki haritaya ve sahibinden.com'da bulunan opis ikinci el ilanlarında gördüğüm kadarı ile) Opis Otomotiv'e girdim.

(Opak Opel'den çok özür diliyorum fakat ben zaten servisinizi değil Opel'in genelini kastederek yazmıştım ve "Bir Elin Beş Parmağı Bir Değil" diyerek konuyu son satırlarımda açmıştım. Baya tepki toplayacağıma eminim ama kusura bakmayın. Amacım karalamak değil, başımdan geçen durumu insanlarla paylaşmaktı. Bir kişi de demedi OPAK anayol üzerinde değil Ostim'de diye. Ankara'ya ilk geldiğimde OPAK'ı bularak servisine geleceğim. Umarım bu Opis'in üzerimde yarattığı olumsuz etkiyi kırarsınız da her fırsatta övdüğüm opel markasını tekrar sevmeme sebep olursunuz. İsim önemli değil ama siz eğer aracınızın servisine gitseniz ve benim başımdan geçenler sizin başınızdan geçse ne düşünürsünüz? Ayrıca bahse konu servisin OPAK olmadığını daha uygun bir şekilde belirtebilirdiniz. Nihayetinde 12 yıllık dediğiniz ustanız pert araca sağlam raporu vermiş. Sizin yerinizde olsam bu kadar iddialı olmazdım. Olabilir böyle şeyler, başları yoğundur, o sırada dalgınlardır deseniz daha babacan bir yaklaşım olurdu ve tarafınıza daha çok saygı uyandırırdı. Yine de haksızım ve tekrar özür diliyorum)

Girdiğimde ilk başta girişte bulunan ve ilk talebi alan yere yöneldim. Burada bir görevli bey duruyordu ve aracımı göstererek "Şu gördüğünüz kırmızı opelime klima hortumu lazım" dedim. Arabama baktı ve o opelin hangi modeli diye sordu gayet şaşkın gözlerle ve ben de aynı şaşkınlıkla 2006 Opel Astra 1.4 H Essentia dedim. Ardından ikinci bomba soru geldi: " 1.4 dizel mi?" Dumur olmuştum o anda ve arkadaşın sorusuna soru ile cevap verdim: "Opel'in bildiğiniz bir aracında 1.4 dizel motoru var mı" ve tekrar küstah bir cevap geldi: "Yok mu"

Neyse dedim beni parça kısmına yönlendirebilir misiniz diye sordum ve alt kata inmemi söyledi. Tamam dedim ve indim. Burada bulunan parça görevlisine aracımın marka ve modelini söyledim cevap korkunçtu. "1.4 dizel mi?"... Yaa çıldıracağım, "Siz Opel'de mi çalışıyorsunuz" diye sordum artık. Beyefendi beyefendiliğine yakışmayacak bir bilgiçlikle "Tabi ki" dedi ve 1.4 dizel motor var mı yok mu diye bana sordu. Neyse dedim aracı anladınız. Bana ihtiyacım olan klima hortumunu verir misiniz dedim. İçeride herkes birbirine baktı ve görevli bey bana dönerek "Klima hortumu ne? Öyle bir parça mı var?" dedi. Afallladım. Acaba ben de mi sıkıntı var diye düşündüm. Israr ettim tabi ki ve anlatmaya çalıştım. Nere ile nereyi bağladığını falan izah ettim. Kalınlığından ve uzunluğundan bahsettim. Olmadı. Kar etmedi ve beni tekrar yukarı gönderdi.

Burada durumu söyledim, fazla uzatmak istemiyorum, beni tekrar aşağı gönderdi ve ben tekrar parçacı ile savaş verdim ama mağlup çıktım. Tekrar yukarı gönderdi beni ve yukarı çıktım. Buradan bu sefer beni usta başına gönderdiler ve ben o sevinçle koşarak servis kısmındaki ustabaşına gittim.

Güler yüzle konuyu anlatmaya başladım ki yine beynimden vurulmuşa döndüm. O efsane soru: "1.4 dizel mi?" Çıldırmaya ramak kaldı, yüzüm düştü, elim ayağım boşaldı. Her yerde her fırsatta övdüğüm, arabamı satsam ancak yeni bir opel için satarım dediğim bu güçlü markanın servisi daha baktığı markanın motor seçeneklerini bilmiyordu. Motor koduna kadar kendisine söylememe rağmen işin içinden çıkamadı. Neyse arabayı anlattıktan sonra klima hortumundan bahsettim. "O ne?" dedi bana yine ve ben yine anlatmak için uğraşmaya başladım. Anlamadı... Sonra bana daha 20 m öteden 1.6 enjoy olduğunu anladığım astrayı göstererek "Şu arabanın üzerinde gösterir misin?" dedi? Ben de cevaben "Gösteririm ama parça boyutu aynı olmayacaktır, en nihayetinde biri 1.4 biri 1.6 iki farklı motor ve parçaların dizilimi farklı. Bu aracınki benimkine uymayabilir" dedim. "Olsun göster sen" dedi. Parçayı buldum ve gösterdiğimde "Haaa o klima hortumu mu? Onun değişmesi için arabın en az bir gün yatması lazım" cevabını aldım. Bundan sonra verdiğim cevaplar tamamen bilinç dışı, ilkel güdülerimleydi. O kadar sinirlendim ki aslında kendime hakim bile olmak istemiyordum. Ama tabi saygıyı elden bırakmadan hafif sinirli normal bi ses tonu ile " Size arabamı çok sevdiğim ve bulunduğum ilde opel servisi olmadığı için geldim, fakat siz benim bile bir pense ile 10 dk içinde değiştireceğim bir parçayı en az bir günde değiştireceğinizi söylüyorsunuz ki zaten benim zamanım yok ve sizden sadece ben parçayı istiyorum, buradan çıkıp sanayiye gitsem bile 5 dakikada değiştirirler ama ondan sonra siz nasıl benim yüzüme bakacaksınız" dedim ve "Tamam teşekkür ederim, eğer ben de mesleğimi sizin gibi yapsam yollarda perişan olursunuz" dedim ve yukarı çıktım. Bir şikayet dilekçesi yazdım ve opelin kutusuna attım. Fakat ciddiye alınmadı ki bir aydır arayan olmadı.

Konudan ne anlarsanız onu anlayın, tabi ki bir elin beş parmağı bir değil ama bu opel'in denetlemesi dahilinde olan bir servis için üzücü bir durum. saygılarımla.
 
Üst