- Katılım
- 18 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,444
- Tepkime puanı
- 22
- Puanları
- 38
benim aracıma taktırdığım gaz sistemi atiker safefast modeli ve ostimde gün otogaza taktırdım. işçilik ve ilgi çok iyi. ben lpg sistemimde herhangibir arıza vs yaşamadım ve memnunum.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.