Amerika da 70 bin, Türkiye de 245 bin..Nissan GT-R

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan iceboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

iceboy

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
2,397
Tepkime puanı
0
Puanları
0
http://www.arabam.com/ikinciel/Ilan/Detay/1637899

Amerika da bu araba, $69850 ,

Türkiye de $245000

Gerçi galeri fiyatı ama yinede çok yüksek..ah bu ulaştırma maliyeti ve gümrük oranları:(
 
70bin dolarım da olsa vermem ben buna :)

turbo sakızlarındaki arabalar gibi , hic sevmezdim kücükken gerçekci gelmezdi.. :D
 
Valla ne diyeyim ben bayıldım..Ama 245.000 $ beni daha fazla bayılttı... :D Paylaşım için saol Efe...
 
ulaşım maliyetimi kaldı. container uçaklara bindiriyorsun ertesı gun galerinde sergiliyorsun. vergi bunlar vergi..
 
Normal bir binekten bile en az %33 ötv var ve bu sadece ötv :)

Ayrıca yeni gt-r tek kelime ile müthiş bir araç ve kendi graymarket ini cok kısa sürede oluşturdu.Bu araç şu anda tüm satıldığı ülkelerde yüksek rakamlara satılıyor. Tr de bu fiyatlara satılması çok doğal. Ama Türkiyede 220 000 civarında esasında rakamlar...
 
nissan skyline toyota supra honda nsxler gerçek bir efsane bence.gtr 34 ler çok hoşuma gidiyo bu kasaya daha gözüm alışmadı.gerçekten mühendislik harikası araçlar.bunlar ekonomik ferrari bence fiyatın daha uygun olması gerek.
 
ulaşım maliyetimi kaldı. container uçaklara bindiriyorsun ertesı gun galerinde sergiliyorsun. vergi bunlar vergi..

Vallahi ben lojistik uzmanı olarak ulaşım maliyetinin oldugunu iddaa ediyorum ama sen böyle diyosan kesin yoktur kardeşim;) Bu gerçi galerinin kendi belirlediği fiyat,Nissan ın belirlediği değil ama Nissan da bu maliyetleri göz önünde bulunudur..Ulaşım maliyeti= lojistik maliyeti..kutulama[yani dediğin gibi container içine arabayı yerleştirme], Transportation maliyeti [uçakların uçması için gereken benzin,pilot maaşları, uçakların bakım maliyet] bunlar maliyettir ve arabanın Japonyadan buraya gelmesi sadece uçakla değil deniz yolu ile de yapılmakta;) ve ötv tabiki çok büyük bi kambur..

Ha bu arada, bugun Arnavutköy ve Bebek teydim. Siyah bi GT-R geçici plaka ile süzülüyodu.Poseidon balıkçısının önünde de park etti. Yeniköy Motors un plakalıgı vardı üzerinde..245 bin;) iyi para...
 
Ayrıca Efeye katılmadan edemeyecegım bende dış ticaretçiyim...

Lojistik maliyetin uluslararası ticarette olmaması gibi bir kavram söz konusu bile olamaz.

Tabiki var ama genellikle Efe ninde söylediği gibi araçlar için özel gemi çeşitleri vardır sadece gemi taşırlar ve bir kerede 500 ila 1500 arası kapasiteye kadarda taşıyanları vardır.( Car vessel and Ro-Ro gibi.)

Hatta Lojistik maliyetler ciddi anlamda genel maliyetlerde yeri gelir üretim bandını ve vergileri dahi geçebilir.

Şu anda ortalama şartlarda bize yakın olmasına rağmen Hindistandan posta kargosu(en ucuz yöntemdir) ile bir kutu (yaklaşık 2.5 kg) 30-35 dolar civarına gelmektedir.Hava kargosu en pahalı yöntemdir ve ciddi maliyetleri söz konusudur en ucuz taşıma yolu her zaman deniz yoludur ama Melih'in bahsettiği uçak kargosu ile bir aracı getirmek ciddi yüklü bir maliyet bu yüzdendirki her ne marka olursa olsun siparişiniz sonucunda minimum 20 günde elinize ulaşır. (Almanyadan gelen Opellerde yaklaşık 14 gün sefer yapar.) İndirme-Yükleme giriş çıkış işlemler ive ara nakliyeler sonucu bu zaman dilimi uzayabilir.
 
nissan türkiye getirmeye karar verirse yaklaşık fiyatı 160 bin avro olacak
 
lojistik maliyetleri de çok yüksek vergilerde ayrıca malesef ülkemizde verginin de vergisi alınmakta... ürünün maliyetinin üzerinden ötv tahukkuk ettiriliyor daha sonra maliyet+ötv kdv için matrah kabul ediliyor ... yani ötv ninde kdv sini ödüyoruz yazık bize... :(
 
Son düzenleme:
Geri
Üst