Aküm boşaldı yardım!!!!!!!!!!!!

ADEMÜÇÜNCÜ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
467
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar bundan 1 ay önce sabah arabayı çalıştırdığımda arabada tık yoktu aküm boşalmıştı.. Arkadaşın Ford Mondeo 2.0 ı ile takviye yaptık çalıştı sonra aküyü oto elektrikciye bırakarak şarj ettirdim, usta bana akünün ömrü var dedi.

Aradan 1 ay geçti yine boşaldı akü. Daihatsu Terios'un kendi gibi minicik aküsü Transporterin marşına tık bile ettirmedi yine Mondeo ile aktarma yaptık ve çalıştı..

Acaba neden böyle oldu? Bu seferde araba 6 gün boyunca kapıda yattı..Araçta alarm var alarm aküyü boşaltır mı acaba 6 günde?

Sonradan takma sis lambaları var ama sisler + müzik sistemi amplifikatör var..

Amfi den olur diyorlar ama amfim kapalı ve amfiye özel anahtar yaptım anahtarı açmadan çalışmıyor + olarak REM özelliği var teyp açılmadan amfi çalışmıyor??????? Sizce sorun nedir??????
 
araba şarj etmiyo ya da kaçak var gibi...
 
banada kaçak var gibi geliyor ama acaba nereden bi deniyeceğim şu sisleri ve amfiyi iptal edelim bakalım ne olur.
 
arkadaşım aynısorun bendede var bendede ses sistemi ver bende açma düğmesi koydurdumm bilmiyorum dene bana da yazz yaa
 
akü ölmus olabılır
 
Arkadaşlar bu lafla tahminle olacak bişey değil.
Öncelikle kapılar kilitli iken iken kaç amper akım çektiğini ölçün.

Yine kapılar kilitli iken motor kısmındaki ana siğortaları tek tek söküp kontrol edin. Hangi siğorta üzerinden akım çekiyor ögrenin.

Sonra o siğortanın baglı olduğu iç paneldeki siğortaları kontrol edin ve akımı çeken siğortayı ve sistemi tespit edin.
Sonra ya sistemdeki sorunu giderin yada çok lazım bi özellik değil ise iptal edin.

Yada akım çeken siğortayı ögrenin aracınızı uzun süre bekleteceğiniz zaman siğortayı çıkarın
gelince takar çalıştırırsınız.

Bu işi çözmenin başka çözümü yok. Öyle tahmin ile lafla bu çeker demekle olacak iş değil

Eger aracınız kapılar kilitli iken 0.07A gibi sonu tek haneli miliamper civarı akım çekiyor ise aracınızda sorun yoktur. AKÜ nüzde sorun vardır değiştirin.

akmcv4.jpg
 
Son düzenleme:
eeeee sonuçççç ne oldu şimdik denedin mii ?????
 
Arkadaşlar bundan 1 ay önce sabah arabayı çalıştırdığımda arabada tık yoktu aküm boşalmıştı.. Arkadaşın Ford Mondeo 2.0 ı ile takviye yaptık çalıştı sonra aküyü oto elektrikciye bırakarak şarj ettirdim, usta bana akünün ömrü var dedi.

Aradan 1 ay geçti yine boşaldı akü. Daihatsu Terios'un kendi gibi minicik aküsü Transporterin marşına tık bile ettirmedi yine Mondeo ile aktarma yaptık ve çalıştı..

Acaba neden böyle oldu? Bu seferde araba 6 gün boyunca kapıda yattı..Araçta alarm var alarm aküyü boşaltır mı acaba 6 günde?

Sonradan takma sis lambaları var ama sisler + müzik sistemi amplifikatör var..

Amfi den olur diyorlar ama amfim kapalı ve amfiye özel anahtar yaptım anahtarı açmadan çalışmıyor + olarak REM özelliği var teyp açılmadan amfi çalışmıyor??????? Sizce sorun nedir??????


Arabanda kaçak olabilir kaçak kontrolü yaptır şayet kaçak yoksa. bide akün sulu ise suyunu ve asit miktarını kontrol ettir ve şarja bağlat.
 
+1

Arkadaşlar bu lafla tahminle olacak bişey değil.
Öncelikle kapılar kilitli iken iken kaç amper akım çektiğini ölçün.

Yine kapılar kilitli iken motor kısmındaki ana siğortaları tek tek söküp kontrol edin. Hangi siğorta üzerinden akım çekiyor ögrenin.

Sonra o siğortanın baglı olduğu iç paneldeki siğortaları kontrol edin ve akımı çeken siğortayı ve sistemi tespit edin.
Sonra ya sistemdeki sorunu giderin yada çok lazım bi özellik değil ise iptal edin.

Yada akım çeken siğortayı ögrenin aracınızı uzun süre bekleteceğiniz zaman siğortayı çıkarın
gelince takar çalıştırırsınız.

Bu işi çözmenin başka çözümü yok. Öyle tahmin ile lafla bu çeker demekle olacak iş değil

Eger aracınız kapılar kilitli iken 0.07A gibi sonu tek haneli miliamper civarı akım çekiyor ise aracınızda sorun yoktur. AKÜ nüzde sorun vardır değiştirin.

akmcv4.jpg
arkadaş haklı
 
Geri
Üst